Fora Brystoperation Bfo, udvikling i form og størrelseflag

0 visninger

6 svar

0
    3

Bfo, udvikling i form og størrelse

30. oktober

Hej alle

Jeg har for 8 dage siden fået lavet en bfo.

Er gået fra 80A.

Jeg har fået lagt det under musklen, et anatomisk mentor impl. Med høj profil,  375ml.

Jeg er umildbart glad for resultatet, men jeg tænker meget over hvordan de “ender”.

Jeg synes nemlig at de sidder højt og “strutter” meget – er det bare helt normalt her den første tid?.. kan jeg forvente at de “falder” til?

Jeg er stadig meget spændt op i muskler, og jeg er stadig øm og hævet.. men hvor meget har jeres forandret sig fra de blev lavet?…

Kh M

Log ind for at se 1 billede

6
    30
    31. oktober

Hej med dig,

Jeg blev opereret d. 7 September, og det tog 6 uger før jeg i hvertfald kunne se de var faldet lidt ned. Her på mandag, d. 2 november er det 2 måneder siden, og de mangler stadigvæk at falde ned. Man skal vidst regne med det er på 3 måned at de har deres rigtige form, men helingsprocessen kan faktisk tage omkring 3-6 måneders tid.

Se evt. billede. Det mig efter OP 3 dage, og 1 måned.

26 år, 159 cm, 65 kg
    Operationsdato: 7. 9. 2020
    Sted: AK Nygart
    Str: 340 ml/ Motiva Ergonomix Demi
    0
    3
    31. oktober

Tak for dit svar!

Jeg har læst lidt på flere tråde, og der lyder til at jeg skal væbne mig med tålmodighed 😊

De er flotte ellers! Tillykke med dem!

6
    30
    1. november

@Mannie skrev:

Tak for dit svar!

Jeg har læst lidt på flere tråde, og der lyder til at jeg skal væbne mig med tålmodighed 😊

De er flotte ellers! Tillykke med dem!

Tak tak, er også glade for dem! De er selvfølgelig faldet mere ned end for 1 måned siden. Jeg opdatere nok billedet senere.

26 år, 159 cm, 65 kg
    Operationsdato: 7. 9. 2020
    Sted: AK Nygart
    Str: 340 ml/ Motiva Ergonomix Demi
    2
    27
    10. november

Det skal nok blive flot og naturligt! Der gik ca 4 uger før mine ikke var super mystiske at se på…. Nederste billede er Uge1 og øverste er efter 10uger ☺️ Jeg har også høj profil men ergonomix 😊

Bfo 20/8 hos AK Nygart
    27år, 176cm, 72kg
    375 motiva ergonomix full
    Bh før: 70a
    Bh nu: 70e
    0
    3
    10. november

Ja okay – wauw de er virkelig flotte!!

Tillykke med dem 🤩 og tusinde tak for dit svar!

På torsdag er det 3 uger siden, så jeg er naturligt nok bare ikke så langt i processen endnu..

Smerterne er dog aftaget, jeg har lidt sporadisk svie omkring brystvorterne og ellers føles det “bare” som om jeg har en for stram bh på… ☺

2
    27
    11. november

@Mannie skrev:

Ja okay – wauw de er virkelig flotte!!

Tillykke med dem 🤩 og tusinde tak for dit svar!

På torsdag er det 3 uger siden, så jeg er naturligt nok bare ikke så langt i processen endnu..

Smerterne er dog aftaget, jeg har lidt sporadisk svie omkring brystvorterne og ellers føles det “bare” som om jeg har en for stram bh på… ☺

Tak 😃❤️ Som du kan se, så sker der virkelig meget – det er bare forskelligt fra person til person, hvornår det hele falder på plads 😊 Jeg var også frygtelig bekymret i starten, fordi jeg så billeder af folk lige efter operation, som allerede havde smukke resultater – for mig har det bare taget længere tid 😂🤷🏽‍♀️ Svien er højest sandsynligt nerverne det vokser sammen, så det er en god ting 👌🏽

Bfo 20/8 hos AK Nygart
    27år, 176cm, 72kg
    375 motiva ergonomix full
    Bh før: 70a
    Bh nu: 70e

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.