Fora Brystoperation BFO oktober 19flag

29 visninger

75 svar

6
    15

BFO oktober 19

29. September

Er der andre herinde der skal have en BFO her i oktober? 🙂

Jeg skal opereres pÄ torsdag den 3/10 pÄ Amalieklinikken og glÊder mig sÄ meget!

Kunne vĂŠre sjovt, hvis vi var nogle stykker, der kunne dele oplevelsen med hinanden.

2
    29
    3. October

Uhhh det er jo i dag!

Krydser fingre for du fĂ„r en rigtig god operation og oplevelse 🙂 Hvad skal du ha’ lavet??

Jeg skal selv opereres pÄ tirsdag den 8/10!

4
    25
    3. October

Jeg skal nĂŠste uge. Men er SÅ nervĂžs lige pludselig, har ikke vĂŠret indtil nu. SĂ„ nervĂžs jeg overvejer at annullere det hele. Er sĂ„ bange for at resultatet ikke bliver som Ăžnsket, eller at jeg fĂ„r kapseldannelse og mistet fĂžlesans (7-9-13 for at det ikke sker..)

Har I nogle tips? Hvor skal du opereres Anna-Sofie? Og hvor mange ml skal I begge have?

4
    25
    3. October

Hvordan gik det, Leamarie? Og hvordan har du det?

6
    15
    3. October

Hej piger 🙂

Jeg overlevede hehe.. ej det er gÄet sÄ fint!

Jeg har fĂ„et de flotteste bryster❀ De er selvfĂžlgelig mega hĂŠvede, men wow!

Jeg har fÄet 375 ml i hver, runde implantater i plus profil.. jeg havde en 75 b/c fÞr, som efter amning og en masse sport havde mistet sin fylde fuldstÊndigt.

Jeg var ogsÄ rigtig nervÞs op til og havde virkelig ogsÄ lyst til at aflyse, men er sÄ glad for jeg ikke gjorde det.

Jeg har det virkelig godt efter omstĂŠndighederne, men tĂŠnker at jeg ogsĂ„ er godt dopet😉

Man bliver virkelig passet sÄ fint herinde og er glad og tryk ved, at jeg skal overnatte her., de er sÄ sÞde og opmÊrksomme pÄ en.

Hvor skal i opereres? GlĂŠd jer piger!

Knus

2
    29
    3. October

Lea Marie hvor er det dejligt at hĂžre det er gĂ„et godt, det er jeg rigtig glad for at hĂžre 😉

Er ogsĂ„ glad for du afslutter med at skrive vi skal glĂŠde os. For fuuuuuck hvor er jeg nervĂžs lige pludselig!! ForstĂ„r dig 100% Line!!! Er i samme bĂ„d…

Jeg skal have 420 ml. medium + pĂ„ HCA-klinikken i Odense pĂ„ tirsdag. Skal vĂŠre derinde 7:30. Samme historie her, amning og styrketrĂŠning har suget det bedste ud af mine bryster 🙂

Hvor er du opereret Lea? Og hvad med dig Line, hvor og hvornĂ„r er det din tur? 🙂

4
    25
    3. October

Stort tillykke med en veloverstĂ„et operation Lea Marie! Og dejligt, at du har det godt pt. Du mĂ„ huske at opdatere os med hvordan smerterne skrider frem, de kommende dage. Dejligt du kan overnatte der, det kan man ikke hos Nygart, der er det hjem efter man har vĂŠret i opvĂ„gningen…

Hvordan hÄndterede du den der panik-fÞlelse?

Ej hvor spĂŠndende Anna-Sofie! Jeg har dog pga nervĂžsiteten fĂ„et lov til at beslutte mig endeligt pĂ„ mandag, men ellers er det nĂŠste uge jeg skal opereres. Jeg er dog ‘kun’ 19 Ă„r, 20 snart, sĂ„ har ikke ‘ammebryster’. Men jeg har aldrig udviklet meget brystvĂŠv, kan nĂŠrmest ikke passe en 65A. Og lĂŠgen har selv sagt, at de nok ikke vokser sĂŠrlig meget mere. SĂ„ jeg tĂŠnkte det var pĂ„ tide at gĂžre det – nu mĂ„ vi se, om jeg kan overvinde nervĂžsiteten..

2
    29
    3. October

Dejligt de respekterer dig og giver dig lidt “lang snor” til at beslutte dig. Husk; din krop, dit valg 🙂 Min nervĂžsitet bunder simpelhen i at det er en stor beslutning og en stor drĂžm der gĂ„r i opfyldelse. Jeg har altid haft smĂ„ bryster til min krop, sĂ„ jeg har villet dette lĂŠnge… SĂ„ for mit vedkommende er det simpelhen bare noget der skal overvindes. 😅 Det bliver spĂŠndende hvad du beslutter dig til! 😊 Hvad skal du ha’ i, hvis du gĂ„r med operationen?

4
    25
    3. October

Har egentlig slet ikke vĂŠret nervĂžs i forlĂžbet op til, har kun vĂŠret spĂŠndt, og sĂ„ glad for at jeg endelig fik bryster, indtil jeg fik tilsendt operationsaftale, og alt det formalia. Der blev det lige lidt mere virkeligt.. Men det er sĂ„ rart, at jeg lige kan fĂ„ nogle dage til at tĂŠnke yderligere. Jeg skal have 300 ml motiva ergonomix, demi profil. Er kun 165 og vejer 53 kg, sĂ„ det skal helst vĂŠre naturligt. HĂ„ber pĂ„ en fuld C-skĂ„l, eller lille D 🙂

4
    25
    3. October

Hvor gamle er I desuden? 🙂

2
    7
    3. October

Hej alle sammen.

Jeg skal have lavet Bfo pÄ Citadell i Landskrona hos Jörg Bohn mandag den 14. oktober: 300 ml demi ergonomix  Motiva. Jeg fik lavet brystlÞft samme sted for et Är siden, som jeg er meget glad for; men der manglede volumen bagefter.

Jeg er mega nervÞs  og er ogsÄ lige ved at fortryde, mest pÄ grund af skrÊk for voldsomme smerter. Dejligt, at lÊse om Jer andre, som har samme bekymringer.

Jeg er i Ăžvrigt 50 Ă„rog har ammet tre bĂžrn.😊

2
    29
    4. October

Hmm mĂ„ske nervĂžs ogsĂ„ er et forkert ord at bruge i denne sammenhĂŠng. Det kan da godt vĂŠre “spĂŠndt” ogsĂ„ passer bedre her. 😊😅 Det er bare en stor ting synes jeg 😊. Det eneste jeg er direkte bekymret for er, at jeg helst ikke vil vĂŠre helt vĂŠk mentalt pĂ„ smertestillende i dagene efter  Jeg har en sĂžn pĂ„ 9 mĂ„neder jeg skal hjem til, sĂ„ jer vil gerne vĂŠre tilstede 😊

jeg er 27 Ă„r gammel 😊 Jeg vejer 59 kg  og er 163 cm. hĂžj. Jeg er ikke overvĂŠgtig at se pĂ„, men jeg er en lille tĂŠt pige med brede hofter, stor bagdel og brede skuldre. Min kirurg insisterer pĂ„ at 420 ml. vil se flot men naturligt ud til mig, og jeg stoler pĂ„ ham 😊 Har valgt stĂžrrelse sammen med ham og min kĂŠreste. Jeg var ikke i tvivl om at det var den rigtige, da de kom i BH’en.

Velkommen til Anette!

4
    25
    4. October

Hej Anette! Det er prÊcis det samme jeg skal have lavet. OgsÄ demi ergonomix, 300 ml. Hvad er din nuvÊrende bryststÞrrelse? Samt vÊgt og mÄl? Jeg hÄber pÄ en lille D. Hvad med dig? Frygter ogsÄ smerterne en del.. Men mere permanente bivirkninger efter.

Anna-Sofie: det virker ogsĂ„ som en mega fin stĂžrrelse til dig, ud fra dine beskrivelser. Kirugen vĂŠlger jo ogsĂ„ det, h*n vurderer er pĂŠnest til dig. Har ogsĂ„ valgt samme stĂžrrelse som han anbefalede 🙂

4
    25
    4. October

Hvordan har du det i dag, Lea Marie?

6
    15
    4. October

Hej igen piger..

SĂ„ er jeg kommet hjem😊 mit ventre bryst hĂŠvede igĂ„r aftes, sĂ„ de var nervĂžse for blĂždning.. men lĂ„ med is pĂ„ i en time og det udviklede sig ikke, sĂ„ slap for en ny operation🙏

Jeg har stadig ikke nogle smerter som sĂ„dan, kun Ăžmme ribben, men det mĂ„ da komme🙈

Jeg fik kraftig kvalme igÄr aftes, men det er vist meget normalt.. de gav mig sÄ noget kvalmestillende i droppet.

Anna-Sofie, jeg tror ikke du skal vÊre nervÞs for at du er helt vÊk pÄ smertestillende. Du er bare trÊt..

Jeg blev opereret pÄ Amalieklinikken i Kbh. Og jeg er 33 Är, 166 cm hÞj og vejer 54 kg

2
    7
    4. October

Hej igen😊Jeg er 168cm hĂžj og vejer 59 kg. FĂžr brystlĂžft var jeg en str 70D, men meget af fylden er forsvundet, selvfĂžlgelig, da der er fjernet meget hud. Nu er jeg nok ca en str70-75 B😱SĂ„ jeg glĂŠder mig til at fĂžle, at jeg har “bryster” igen!😊

2
    29
    5. October

Tak Line, jeg hÄber du fÄr ret og at stÞrrelsen sidder lige i skabet!

Fik lige fortalt nyheden hjemme hos mine svigerforĂŠldre i gĂ„r. Det var lidt akavet men de tog det pĂŠnt. Det var hos dem, det var svĂŠrest for mig at fĂ„ det afslĂžret – for deres holdning betyder rent faktisk noget for mig 😊 Har i andre nogen, i har svĂŠrt ved at fortĂŠlle det til? Eller er der nogen der mĂ„ske slet ikke har valgt at fortĂŠlle det?

Lea, dejligt at hĂžre det gik fint og du slap for reoperation. Din historie bekrĂŠfter mig kun i, at det er det rigtige for mig at overnatte pĂ„ klinikken efter operationen đŸ˜ŠđŸ‘đŸŒ Og tak for opmuntringen mht. smertestillende. Jeg vil tage hvad jeg kan fĂ„, og sĂ„ mĂ„ jeg trappe ned hvis jeg er for trĂŠt til at vĂŠre mentalt tilstede 😊

Det bliver dejligt Anette! Jeg glĂŠder mig ogsĂ„ meget til at have bryster igen. Jeg har meget tĂžj der sidder anderledes omkring brystet efter graviditeten…

2
    7
    5. October

Jeg har valgt ikke at fortĂŠlle det til ret mange, kun mine bĂžrn og enkelte tĂŠtte veninder.😊Min mor og mine svigerforĂŠldre ved det ikke. De ville ikke kunne forstĂ„ det, og det er jo mit valg og min krop.😊

6
    15
    5. October

Jeg har heller ikke fortalt det til sĂ„ mange, men dem jeg sĂ„ har sagt det til, tog det overraskende pĂŠnt. Jeg frygter at fortĂŠlle det til min storebror, som jeg ved vil blive meget fordĂžmmende. Jeg bliver nu nĂžd til at sige det til ham, da vi skal vĂŠre sammen i sommerhus hele efterĂ„rsferien🙈

Jeg tÊnkte om i vil se lidt billeder? De er selvfÞlgelig vildt hÊvede, men sÄ kan vi jo ligge ind lÞbende og sÄ kan man fÞlge udviklingen.

4
    25
    5. October

Jeg har ogsĂ„ kun fortalt det til min mor og far. Jeg har valgt, at der ikke er andre der skal vide det. De tog det meget dĂ„rligt, og er overbeviste om, at jeg kommer til at fortryde, og lĂŠgger meget vĂŠgt pĂ„, at jeg skal have et fremmedlegeme i min krop, og eventuelle konsekvenser – hvilket ikke er sĂŠrligt opmuntrende, nĂ„r jeg i forvejen er i tvivl pga nervĂžsitet.

Leamarie: Jeg vil rigtig gerne se billeder!

• Dette svar blev ĂŠndret 1 mĂ„ned, 1 uge af Avatar of linebine linebine.
    • Dette svar blev ĂŠndret 1 mĂ„ned, 1 uge af Avatar of linebine linebine.
Side 1 2 3 4

Du skal vÊre logged ind for at svare pÄ denne trÄd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rÄdgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, sÄ du kan vÊlge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rÄdgiver, der ud fra dine sÊrlige Þnsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fÄet 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks stÞrste database af uafhÊngige klinikbedÞmmelser, indsamlet gennem mere end 10 Är.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed fÄ de bedste priser til dig hos klinikkerne. PÄ den mÄde sparer du op til 30 % pÄ plastikkirurgi og helt op til 70 % pÄ andre behandlinger.
Oplysningerne pÄ denne side er vejledende og mÄ ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne pÄ Mylooks.dk mÄ aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet pÄ denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhÞrer Mylooks.dk. Indholdet mÄ ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne pÄ denne side mÄ kun anvendes til privat brug.