Fora Brystoperation BFO Juli trådflag

0 visninger

91 svar

10
    32

BFO Juli tråd

14. juni

Nogen som skal opereres i juli?
    jeg skal selv have BFO og stort løft den 9. Juli hos HCA ☺️

FU BFO+løft 5/5-21 HCA hos Henrik Toft
    5
    11
    14. juni

Jeg skal have lavet BFO d. 19. juli hos Aleris-Hamlet i Aalborg😊 hvor meget skal du have i?

BFO d. 19/7 hos Aleris Hamlet Aalborg - Mathilde Breitenbauch. 350 ml moderat plus Mentor rund
    7
    24
    18. juni

Hej 🙂

jeg skal opereres mandag den 19 juli på Aleris Hamlet i Århus.. 🤞🏼 Jeg skal have BFO med 450 ml mentor højprofil – runde implantater. Jeg troede egentlig oprindeligt at jeg også skulle have et brystløft og dråbeformede implanterer. Men min kirurg mente at ved at vælge runde implanterer med en højprofil, kan jeg undgå løftet..

Jeg er spændt!

BFO den 19/7 Aleris Hamlet/ Dorthe Lyhne. 450 ml mentor rund -højprofil
    7
    24
    21. juni

@Stinetb skrev:

Jeg skal have lavet BFO d. 19. juli hos Aleris-Hamlet i Aalborg😊 hvor meget skal du have i?

hvor meget skal du have i? 🙂

5
    11
    21. juni

@Kskjoth skrev:

hvor meget skal du have i? 🙂

jeg skal have 350 ml runde mentor implantater i. Og jeg glæder mig så vildt meget😊

BFO d. 19/7 hos Aleris Hamlet Aalborg - Mathilde Breitenbauch. 350 ml moderat plus Mentor rund
    7
    24
    21. juni

@Stinetb skrev:

jeg skal have 350 ml runde mentor implantater i. Og jeg glæder mig så vildt meget😊

Fedt ✌🏼
    Ja, er så spændt på det endelige resultat. Et er at snakke med kirurgen og prøve forskellige størrelser.   Noget andet er jo hvordan det ender med at se ud på ens egen krop 😬

5
    11
    21. juni

@Kskjoth skrev:

Fedt ✌🏼
    Ja, er så spændt på det endelige resultat. Et er at snakke med kirurgen og prøve forskellige størrelser.   Noget andet er jo hvordan det ender med at se ud på ens egen krop 😬

Ja lige præcis. Jeg tror dog at jeg lige skal tilbage og dobbelttjekke størrelsen med hende. Jeg går og bliver bange for at de bliver for store😬 jeg har en c skål i forvejen men var en E inden jeg fik børn så brysterne er blevet lidt flade. Men jeg har ikke noget behov for kæmpe bryster – bare lidt fylde tilbage😂

8
    11
    21. juni

Hej.

Jeg skal have lavet BFO af Jes ved Aleris Hamlet i Århus. 325 ml, runde mentor, moderat plus profil. Den 9. juli 😊

BFO 9/7-2012.
    Aleris Hamlet Aarhus (Jes).
    325 cc runde mentor implantater.
    Moderat plus profil.
    70 A > 75D
    7
    24
    21. juni

@Stinetb skrev:

Ja lige præcis. Jeg tror dog at jeg lige skal tilbage og dobbelttjekke størrelsen med hende. Jeg går og bliver bange for at de bliver for store😬 jeg har en c skål i forvejen men var en E inden jeg fik børn så brysterne er blevet lidt flade. Men jeg har ikke noget behov for kæmpe bryster – bare lidt fylde tilbage😂

Hvor høj er du?
    Jeg har det nøjagtig ligedan, men har så heller ikke mere tilbage efter vægttab og amning x2.
    Men er 179 og vejer 75 kg, timeglas form med brede hofter og skuldre, smalt bryst . Så tænker det bliver meget harmonisk 😅✌🏼

7
    24
    21. juni

@emmabrems skrev:

Hej.

Jeg skal have lavet BFO af Jes ved Aleris Hamlet i Århus. 325 ml, runde mentor, moderat plus profil. Den 9. juli 😊

Fedt! Det er jo lige om lidt.. Aleris Hamlet er da lige favoritten her i juli 🤓✌🏼

• Dette svar blev ændret 1 måned, 1 uge af Avatar of Kskjoth Kskjoth.
    • Dette svar blev ændret 1 måned, 1 uge af Avatar of Kskjoth Kskjoth.
    5
    11
    21. juni

@Kskjoth skrev:

Hvor høj er du?
    Jeg har det nøjagtig ligedan, men har så heller ikke mere tilbage efter vægttab og amning x2.
    Men er 179 og vejer 75 kg, timeglas form med brede hofter og skuldre, smalt bryst . Så tænker det bliver meget harmonisk 😅✌🏼

så tænker jeg at vi ser ret ens ud bortset fra at du lige er 10 cm højere end mig😁 jeg er 168 og vejer 66 Kg og ligesom dig har jeg brede hofter og skuldre (og tidligere store bryster😁) men de er som sagt næsten væk efter 2 x amning. Jeg tænker også at de 350 ml passer ret godt til kroppen men jeg må alligevel lige have det prøvet igen😅

7
    24
    21. juni

@Stinetb skrev:

så tænker jeg at vi ser ret ens ud bortset fra at du lige er 10 cm højere end mig😁 jeg er 168 og vejer 66 Kg og ligesom dig har jeg brede hofter og skuldre (og tidligere store bryster😁) men de er som sagt næsten væk efter 2 x amning. Jeg tænker også at de 350 ml passer ret godt til kroppen men jeg må alligevel lige have det prøvet igen😅

God ide, også for at få ro omkring ens beslutning! Jeg har brugt meget tid på at læse trådene herinde og 97 % af tiden synes jeg det er den bedste ting der skal ske for mig. Og så kommer de 3 % tvivl lige ind når man læser om kapselsdannelse, bottoming out osv 😳

5
    11
    21. juni

@Kskjoth skrev:

God ide, også for at få ro omkring ens beslutning! Jeg har brugt meget tid på at læse trådene herinde og 97 % af tiden synes jeg det er den bedste ting der skal ske for mig. Og så kommer de 3 % tvivl lige ind når man læser om kapselsdannelse, bottoming out osv 😳

ja lige nøjagtigt😊

Må vi se billeder af resultatet når du har fået dem lavet? Jeg skal nok lægge nogle op når jeg er kommet til mig selv efter operationen😊

7
    24
    21. juni

@Stinetb skrev:

ja lige nøjagtigt😊

Må vi se billeder af resultatet når du har fået dem lavet? Jeg skal nok lægge nogle op når jeg er kommet til mig selv efter operationen😊

Ja, jeg vil gerne lægge billeder op☺️
    Er spændt på resultatet, og om de sidder som de skal, så jeg ikke føler jeg mangler løftet!

5
    11
    21. juni

@Kskjoth skrev:

Ja, jeg vil gerne lægge billeder op☺️
    Er spændt på resultatet, og om de sidder som de skal, så jeg ikke føler jeg mangler løftet!

Det samme her. Det lyder virkelig som om vi har samme udgangspunkt og forestilling med operationen så det bliver spændende om vi begge ender med det vi drømmer om😊

10
    32
    27. juni

@Stinetb skrev:

jeg skal have 500 ml HP med stort brystløft 😍

FU BFO+løft 5/5-21 HCA hos Henrik Toft
    7
    24
    27. juni

@miasorensen95 skrev:

jeg skal have 500 ml HP med stort brystløft 😍

Fedt! Det er jo lige om lidt! 🥳

5
    25
    29. juni

Hej allesammen 😊

Jeg skal opereres d. 1, så det er lige om lidt 🙈 er lidt nervøs selvom jeg har prøvet det før.

Sidste gang er for 7 år siden og der fik jeg 425ml i hver, denne gang skal jeg have 650ml i.

Jeg er meget spændt på om det gør lige så nas som sidste gang 😁

Fik en BFO i maj 2014 hos Susanne Arffmann. Fik lagt 425ml runde very high implantater i hvert bryst.
    Har været til FU i april 2021 hos Citadell da jeg gerne vil have 650ml runde very high ind. Det skal så ske d. 1/7 21
    2
    13

@Lookyourbest skrev:

Hej allesammen 😊

Jeg skal opereres d. 1, så det er lige om lidt 🙈 er lidt nervøs selvom jeg har prøvet det før.

Sidste gang er for 7 år siden og der fik jeg 425ml i hver, denne gang skal jeg have 650ml i.

Hvem skal du opereres hos, på Citadell? Jeg har bestilt tid til BFO 17. August hos Waseem 😊

7
    24
    30. juni

@Lookyourbest skrev:

Hej allesammen 😊

Held og Lykke i morgen! Håber ikke du vågner op alt for mørbanket?🤓

giv gerne en Update hvis du har overskud!
    hvordan egentlig med tøj? Hvad er praktisk at have på efter OP? Tænker jo her i varmen at en trøje med lynlås er varm😅

Side 1 2 3 4 5

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.