Fora Brystoperation BFO Januar, del 2 😉flag

3.4k visninger

121 svar

21
    123

BFO Januar, del 2 😉

Jan 2018

Woop Woop så er der en fortsættelse til den 1. Tråd 😂

Det er så fedt at have denne “videns/oplevelses deling” med alle Jer andre skønne kvinder. 🙏🏼

Mht creme,  har jeg denne gang købt en billig i Matas til 50kr. Med E-vitamin, som skulle være godt.  Den er lidt fedtet da det faktisk er en salve, men Hey, de babser skal jo alligevel være gemt væk i en sports bh de næste mange måneder 😂😂

Spændende med det englehud, Det har jeg aldrig hørt om.

Kram til Jer

Log ind for at se 1 billede

1. Bfo 300ml under muskel, medium profile Eurosilicone, Hovedstdensplastikkirugi dec 2007, Hans Henrik Stenfors
    2.Bfo 500 ml under muskel + stort løft, high profile Mentor, Ak Nygart jan 2018, Jesper Trillingsgaard
    3. Bfo 500ml under muskel, Silksurface Plus Motiva, re operation pga let buttom out på v. bryst, samt stor forskal på højden af brystvorter. AK Nygart nov 2018 Jesper Trillingsgaard
    4 børn
    24
    188
    Jan 2018

Sådan Engla3 🙌🙌🙌

Du har jo været den røde tråd i tråden her 💕

Føler mig pludselig lidt friskere og så bliver man helt lykkelig. Har ikke taget smertestillende i dag. Hører høj musik og føler lidt det gode liv indfinde sig igen 🙂

Skal arbejde en del i næste uge har jeg lige fundet ud af og så var det som om kroppen lige fik et lille spark. Er nødt til at komme ovenpå 😊 Håber det holder. Mine sting bliver taget i næste uge, så skal jeg i gang med cremen. Spændt på hvordan de ser ud.

Mærker ikke noget til dem endnu 😊

14
    87
    Jan 2018

👏🏻👏🏻 😊 Hmm jeg tror jeg gør en kombi med englehud og creme.. synes det er lidt mindre ømt når jeg har englehud på 👌🏻 Er jeg forresten den eneste der har over musklen?? Forandrer Jeres sig også meget fra dag til dag? Nogle dage hæver de lidt andre dage ikke 🧐 Ved I hvornår de er helt “groet fast”?? Lige en masse spørgsmål igen ☺️☺️ Hej hej

9/1-18: Bfo på Aleris Hamlet. Mentor coh. II, runde M+, 275 ml. under fascien. Bh før: ca 70b. Bh nu: 70E
    24
    188
    Jan 2018

Anonym8

Læste lidt i den nu gamle tråd og tænkte netop på jeg ville skrive til dig.

Tror vi har fået det samme lagt ind. 275 ml. C+  Runde, men kan forstå du har fået lagt dit over musklen. Hvordan kan det være? Mit ligger under og det tror jeg faktisk alles her i denne  tråd gør. Men uanset hvad, så ved kirurgen jo bedst. Hvordan går det med følelsen i din bryster og ikke mindst brystvorter? Hvad er din brystbredde? Min er 80.

Synes det som jeg skrev tidligere er utroligt svært at vurdere, hvad der er hævelse og hvad der er implantat øverst på brystkassen og min kirurg siger det tager 6 uger før man kan se noget der minder om resultatet 😊

14
    87
    Jan 2018

Hej Nulle96 😊 Ja vi har præcis det samme i..  Jeg ku få begge dele, altså under og over.. Jeg har så dog fået en mellemting 😉 nemlig under muskelhinden.. Jeg har ammet tre børn og trængte til mest fylde foroven, derudover ku jeg slet ikke forliges med tanken om at de skulle rykke i min brystmuskel 😱 Synes I andre er ret modige!! Jeg har desværre ikke fuld følelse endnu – håber det kommer 😢

9/1-18: Bfo på Aleris Hamlet. Mentor coh. II, runde M+, 275 ml. under fascien. Bh før: ca 70b. Bh nu: 70E
    14
    87
    Jan 2018

Min bryst vidde er 70..

2
    12
    Jan 2018

<div class=”reply-content”>

Hold nu op, hvor I snakker herinde, piger. Det er rigtig hyggeligt at læse med 🙂

Nulle – jeg vil sige at 7. dagen og specielt 8. dagen efter operationen, var det hele vendte for mig, og jeg ikke var så træt og kunne lave lidt derhjemme.

Jeg skal også bruge englehud i 2-3 mdr., det skal skiftes hver 3.-4. dag. Desuden skal jeg også “massere” mine bryster, tænker det er for at forhindre kapseldannelse.

Ang. åbenhed, så ved alle mine kollegaer det. Jeg har et ret tungt arbejde, derfor synes jeg det er rart at de ved, hvis jeg lige siger nej til en opgave eller beder om hjælp, hvor jeg normalt ikke ville bede om hjælp. Mine venner ved det og noget af min familie ved det. Jeg skal også til fødselsdag i morgen, Engla, hvor der er nogen der ikke ved det, det er jeg også lidt spændt på. Jeg håber det går godt i aften til den fødselsdag du skal til.

Jeg har været ude og prøve bh’er idag, og holy moly, jeg skal op i en stor størrelse. Jeg er lidt i chok, jeg skal lige vænne mig til tanken. Men men men, det der var fedt, var at da vi fandt den rigtige størrelse, så passede alle bh’erne mig. Førhen kunne det godt være svært at finde nogen der sad rigtig godt, så sidst købte jeg 3 ens i 3 forskellige farver… Jeg tror jeg prøvede 10-12 stykker og de sad bare fantastisk. Det var lidt vildt.

Jeg skal starte på arbejde på mandag, det er jeg lidt spændt på, men jeg føler mig klar, og jeg glæder mig til at opleve lidt andet end hjemmet.

</div>

6
    35
    Jan 2018

Så er det ved at være halvanden uge siden for mit vedkommende og hold da op hvor er det gået fremad den sidste uge. Jeg er startet arbejde og tænker slet ikke på det mens jeg er afsted. Jeg kan igen ligge på siden og ved kontrol efter 14 dage, fortalte sygeplejersken at arene var fine og tynde og helt lukkede som de skulle 😁😀 Jeg er så glad for min beslutning om at få foretaget operationen og jeg elsker resultatet!

Er I andre begyndt at løfte lidt igen eller afstår I helt fra dette? Ved kontrollen fik jeg at vide, at resultatet bliver bedst, hvis jeg undgår løft, men det er svært når jeg ikke længere har ondt og derved ikke tænker over det.

24
    188
    Jan 2018

Hvor er det hyggeligt at “brystganget” næsten er samlet og at alle har det godt 👏😍

Lyder som en smart teknik din anonym8.Tror faktisk jeg har læst om den – hedder noget  Dual plane eller sådan noget eller også husker jeg forkert. Ja man skal ikke tænke for meget over det med brystmusklen 😖

Har i dag fået gåsehud og brystvorterne reagerede helt som de plejede – dejligt. Du skal også nok få din følelse tilbage Anonym8 for nogle går der bare længere tid

Har det som allerede nævnt bedre på brystfronten i dag og har ingen piller taget, men har den vildeste kvalme som faktisk startede i går 🤢🤢🤢🤢Føler mig egentlig  også ret varm. Magter næsten ikke at blive syg oveni det her, men den kvalme puha. Har I haft det?

2
    12
    Jan 2018

Nulle, jeg havde  kvalme de første 4-5 dage, dog ingen feber.

22
    135
    Jan 2018

Hov, nu kunne jeg pludselig åbne tråden.

Aba84

Jeg løfter som før her 3 uger efter… Dumt, men på mit arbejde er jeg alene, og der er ingen til at løfte for mig. Det gør heldigvis ikke ondt, men derfor er det måske ikke helt smart alligevel. Forsøger så vidt muligt at løfte med hele kroppen, og ikke udelukkende armene.

Nulle96

Hvad står C+ for? Tænker det er profilen, men kan ikke lige hitte ud af hvad C’et er for. Min følelse er næsten helt tlbage, og mine brystervorter reagerer også når jeg fryser. 

Jeg lavede den fejl jeg sad og så operationsvideoer på youtube aftenen inden operationen. Puh det var grimt, og føj de rumsterer rundt derinde.  Er glad for nu, at det ikke fik mig skræmt væk.

Håber ikke du går hen og bliver syg, det ville altså være trælst. Jeg havde kun kvalme pga. morfinen. Krydser fingre for dig 

Nygart Privathospital v/ Jesper Trillingsgaard - 4. januar 2018 BFO 300 ml M+ runde
    22
    135
    Jan 2018

Endnu et spørgsmål til jer alle: Hvad sagde jeres kærester/mænd egentlig til brystoperationen? Støttede de op om idéen, forsøgte at tale jer fra det eller var de neutrale? Og hvad synes de så om resultatet nu? Kan i mærke på dem, at de har større trang til at røre når i er intime osv? 

Nygart Privathospital v/ Jesper Trillingsgaard - 4. januar 2018 BFO 300 ml M+ runde
    6
    35
    Jan 2018

Jeg kommer nok lidt til at løfte lige som dig reesau. Jeg har kunnet undgå det lidt her den første uge, men det har været en udfordring eftersom jeg ikke har sagt det på jobbet.

Min mand har været meget opbakkende. Jeg havde nærmest intet bryst før, og han har altid godt kunne lide et pænt bryst med lidt fylde. (han har aldrig sagt det direkte, men man kender vel hinanden 😉😂). Han er derfor begejstret for resultatet 😉

Hvad har din mand sagt til det?

2
    12
    Jan 2018

Ressau:

Jeg har snakket i mange år om at jeg gerne ville have dem lavet. Min mand synes ikke jeg skulle have dem lavet, men han var med til FU. Jeg spurgte ham bagefter hvad han synes, og han sagde at han stadig ikke synes de skulle laves, men at han kunne se hvor glad jeg blev da jeg prøvede de forskellige implantater, så han synes jeg skulle have dem lavet. Bagefter er han MEGET glad for resultatet 🙂

Hvad med din kæreste/mand?

Jeg har ikke set nogle videoer, det tør jeg da ikke, haha.

14
    87
    Jan 2018

@nulle96 æv med kvalme, det har jeg ikke døjet med. Håber du får ret i det med følelse mm.. man kendte jo risikoen, men hvor vil det bare være super træls 😔.                 Jeg løfter også her i 3. Uge. Har en pige på 1 år, så hente løfter jeg ☺️ Min mand var heldigvis hjemme de første 14 dg..                                             Min mand har støttet mig og sagt at det var min beslutning – men han ku ikke forstå jeg turde 😄💪🏻 Han er dog glad for dem 😜 Lige et dumt spørgsmål.. hvordan får i den skrift frem med op-sted, kirurg mm under Jeres svar ? ☺️☺️

6
    35
    Jan 2018

Og dine ar bliver ikke påvirket af at du løfter dit barn anonym8? ☺️

Er der forresten stadig nogen der bruger bryststroppen? Jeg har haft den på 2,5 uge nu og er bange for mine implantater bliver skubbet for langt ned 😏

24
    188
    Jan 2018

Efter et æble og noget is har jeg det helt godt igen og ingen feber, fjuihaaaa 😅Tror det er al det kemi der er blevet proppet ind på meget kort tid.

Jubiii, med dig Anonym8 hvor er det bare godt du kan mærke det hele igen. Man kommer ikke udenom at det har en vis betydning. Tror vist nok C + står lidt mere ud end den inden, hvad den så end hedder. Den inden er fladere og bredere – giver det mening? 🤔🙂

Min mand var klart imod en bfo til at starte med. Han Kunne nærmest blive irriteret på mig over hans mening ikke betød noget. Sådan følte han det. Han var jo glad for de gamle bløde – det er jo dig, som han sagde. Det påvirkede mig selvfølgelig, men jeg forklarede ham, at for langt de fleste kvinder handler det udelukkende om ens egen selvtilfredshed. At Kunne lide at kigge på det der møder en i spejlet om morgenen i prøverummet, stranden og Nårh ja i andre situationer. Som tiden gik og jeg blev ved med at vende tilbage til emnet ændrede han mening. Dvs. Han gjorde det faktisk op i procenter. Vi var på 60 procent af ham var imod og 40 procent for.Han frygtede om han ville kunne forlige sig med de nye, men samtidig mærkede han, at det var noget der fyldte rigtig meget , så det blev tilsidst til: “Nu gør vi det og det bliver godt”. Rigtig dejligt for det betyder jo SÅ meget med ens nærmeste støtte i denne noget ensomme rejse.  Første gang han så  dem var han så positiv og glad. Han synes de er meget flotte og fremfor alt  er han lettet over at kunne genkende de gamle  – nu bare i en større udgave 🙂

Nu venter vi bare på de bliver bløde har jo valgt det blødeste implantat, men det tror jeg tager tid ….

Iøvrigt har jeg tit tænkt på noget en af kirurgerne sagde, da jeg nok en gang luftede min tvivl og sagde Skal jeg virkelig være sådan en af dem med plastik patter ( sorry) 🙈🙊🙉 jeg er vitterlig ikke fordomsfuld på nogen måde, men det var ærligt det jeg tænkte på det tidspunkt

Han svarede: “Det er ikke sådan du skal tænke. Det er i høj grad stadig dit bryst bare en forlængelse af det. Det er Din hud og dine brystvorter” Det har jeg tit tænkt på efterfølgende 😊

24
    188
    Jan 2018

Anonym8

undskyld fik læst det som om du havde fået følelsen tilbage. Den skal nok komme – det er jeg SÅ sikker på ❤️

2
    12
    Jan 2018

Ressau:

Jeg svarer lige herinde fra den anden tråd:

Jeg ved ikke om det hedder englehud. Det er sådan noget “brunt tape”, som jeg også fik også på efter operationen.

Jamen, jeg må gå med almindelig bh nu. Jeg har dog stadig sports bh på.

Jeg var i en 75E før, nu er jeg i en 75H! Jeg synes det er SÅ vildt, og lyder som om jeg har Linse bryster…. jeg synes stadig de er lidt store, men de passer meget godt til min krop. Jeg købte ikke nogen idag, jeg var bare så nysgerrig på hvordan det så ud, og hvilken størrelse jeg er.

24
    188
    Jan 2018

Mortillto30 & aba84

Lyder også så fint med jer. Spændende  med at starte arbejde og nye bh’er 😊Forstår ikke helt det med massagen. Har du fået implantater med glat overflade?

Ved ikke, hvorfor men jeg går hele tiden og venter på de bliver mindre – måske pga. hårdheden.

Ressau

Fik lige svaret Anonym8 på det der var dit spørgsmål længere oppe 😊Har du cohesive1?

Side 1 2 3 4 5 6 7

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.