Fora Brystoperation BFO i August?flag

0 visninger

26 svar

2
    14

BFO i August?

24. juli

Hej allesammen!

Jeg skal opereres start August. Jeg skal have 375ml runde mentor, i moderat profil.

Er der andre som skal opereres i August/septemer, og hvad skal I have I? Og hvor henne? 🙂

1
    6
    24. juli

Jeg skal opereres i september. Jeg skal have et lÞft og runde mentor 225 ml. Jeg vil ikke have stÞrre end jeg har nu, men efter tre bÞrn er de blevet trÊtte. Derudover skal jeg have en lille maveplastik. Jeg er sÄ spÊndt og synes ventetiden er ret lang. Jeg skal opereres af Benedikte Thuesen pÄ Capio privathospital.

Hvor skal du selv opereres henne?

2
    12
    26. juli

Jeg skal opereres 7 September, og jeg skal have 340 ml motiva ergo demi profil i 😀 Hos Ak Nygart i Aarhus

26 Ă„r, 159 cm, 65 kg
    Operationsdato: 7. 9. 2020
    Sted: AK Nygart
    Str: 340 ml/ Motiva Ergonomix Demi
    1
    12
    30. juli

@Pernulle26 skrev:

Jeg skal opereres 7 September, og jeg skal have 340 ml motiva ergo demi profil i 😀 Hos Ak Nygart i Aarhus

MÄ jeg spÞrge hvad str du har nu? Jeg skal ogsÄ opereres den 7 september hos Aleris Hamlet SÞbÞrg. Skal have 335 ml motiva ergonomix  hp.

1
    12
    30. juli

Skal opereres den 7 september hos Aleris Hamlet i Sþborg. Skal have 335 ml motiva ergonomix HP 😊

• Dette svar blev ĂŠndret 2 uger, 2 dage af Avatar of Jamila90 Jamilla.
    • Dette svar blev ĂŠndret 2 uger, 2 dage af Avatar of Jamila90 Jamilla.
    2
    14
    30. juli

Jeg skal opereres pĂ„ Roskilde Privathospital 🙂

Og hvor spĂŠndende med jeres!

1
    12
    30. juli

@Bubz skrev:

Jeg skal opereres pĂ„ Roskilde Privathospital 🙂

Og hvor spĂŠndende med jeres!

Ilm , det er lige om lidt for dig. Er selv megrt nervĂžs for narkose. Aldrig prĂžvet det fĂžr.

2
    14
    30. juli

@Jamilla skrev:

Ilm , det er lige om lidt for dig. Er selv megrt nervĂžs for narkose. Aldrig prĂžvet det fĂžr.

Jeg er faktisk ogsĂ„ ret nervĂžs for narkosen, for er aldrig blevet opereret fĂžr. Men de virkede super sĂžde og meget professionelle, sĂ„ tĂŠnker at de har super godt styr pĂ„ det! 🙂

1
    12
    30. juli

@Bubz skrev:

Jeg er faktisk ogsĂ„ ret nervĂžs for narkosen, for er aldrig blevet opereret fĂžr. Men de virkede super sĂžde og meget professionelle, sĂ„ tĂŠnker at de har super godt styr pĂ„ det! 🙂

Ja det er nemlig det, de ved hvad de laver😊

2
    12
    31. juli

@MÄ jeg spÞrge hvad str du har nu? Jeg skal ogsÄ opereres den 7 september hos Aleris Hamlet SÞbÞrg. Skal have 335 ml motiva ergonomix hp. skrev:Jamilla

Ja da 🙂

Jeg har altid brugt en 75B
    ForhĂ„bentlig kommer de 340 ml til at fĂ„ mig op i en minimum D 🙂

Hvad med dig selv ?

26 Ă„r, 159 cm, 65 kg
    • Dette svar blev ĂŠndret 2 uger, 1 dag af Avatar of Pernulle26 Pernulle26.
    • Dette svar blev ĂŠndret 2 uger, 1 dag af Avatar of Pernulle26 Pernulle26.
    1
    12
    31. juli

@Pernulle26 skrev:

Ja da 🙂

Jeg har altid brugt en 75B
    ForhĂ„bentlig kommer de 340 ml til at fĂ„ mig op i en minimum D 🙂

Hvad med dig selv ?
    <ul id=”bbp-reply-revision-log-366091″ class=”bbp-reply-revision-log”>
    <li id=”bbp-reply-revision-log-366091-item-366092″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ĂŠndret 48 minutter af  .

<ul id=”bbp-reply-revision-log-366091″ class=”bbp-reply-revision-log”>
    <li id=”bbp-reply-revision-log-366091-item-366092″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ĂŠndret 48 minutter af  .

Okay, sĂ„ er der da gode chancer for du ender pĂ„ en d og mĂ„ske e skĂ„l. Lige nu er jeg en 70 d, men skal ogsĂ„ have et stort lĂžft da jeg har ammet tre bĂžrn og ingen fylde har og de hĂŠnger. SĂ„ jeg er spĂŠndt pĂ„ hvad str jeg ender pĂ„ med lĂžftet og 335 ml â˜ș

• Dette svar blev ĂŠndret 2 uger, 1 dag af Avatar of Jamila90 Jamilla.
    • Dette svar blev ĂŠndret 2 uger, 1 dag af Avatar of Jamila90 Jamilla.
    7
    13
    31. juli

Hej, jeg skal opereres néste lþrdag 😳 8/8 hos Cerix, skal have Motiva Ergonomic 425 cc

GlĂŠder mig, er bange, tĂŠnker og kigger ikke pĂ„ andet end bryster 😂. Har aldrig prĂžvet en operation/fuld narkose, men er faktisk mest bange for forlĂžbet efter. Det er ikke sĂ„ meget smerter, men det at jeg ikke kan/mĂ„ gĂžre noget og skal bruge hjĂŠlp til alt, det er jeg ikke sĂ„ god til.

Held og lykke til Jer 😃

40 Ă„r, 168 cm, 64 kg
    BFO: 8. august 2020 Cerix
    LĂŠge: Stig-Frederik
    Motiva Ergonomix 425 cc
    2
    12
    1. august

@Nina skrev:

Hej, jeg skal opereres néste lþrdag 😳 8/8 hos Cerix, skal have Motiva Ergonomic 425 cc

GlĂŠder mig, er bange, tĂŠnker og kigger ikke pĂ„ andet end bryster 😂. Har aldrig prĂžvet en operation/fuld narkose, men er faktisk mest bange for forlĂžbet efter. Det er ikke sĂ„ meget smerter, men det at jeg ikke kan/mĂ„ gĂžre noget og skal bruge hjĂŠlp til alt, det er jeg ikke sĂ„ god til.

Held og lykke til Jer 😃

Det lyder ligesom jeg. TĂŠnker konstant pĂ„ det, dag og nat, og jeg er inde pĂ„ mylooks konstant, hvis ikke Nygarts Instagram og youtube videoer – Det fylder jo ret meget, nĂ„r det er en kosmetisk operation; Det skal jo gerne blive ‘perfekt’ resultat

26 Ă„r, 159 cm, 65 kg
    7
    13
    3. august

@Pernulle26 skrev:

Det lyder ligesom jeg. TĂŠnker konstant pĂ„ det, dag og nat, og jeg er inde pĂ„ mylooks konstant, hvis ikke Nygarts Instagram og youtube videoer – Det fylder jo ret meget, nĂ„r det er en kosmetisk operation; Det skal jo gerne blive ‘perfekt’ resultat

FuldstÊndig det samme her, jeg brugt 2 timer i gÄr pÄ at lÊse debat fra dem der er opereret i juni/juli 

I dag skal jeg til mammografi da jeg er lige blevet 40 Är, og pÄ torsdag skal jeg tage coronatest, ellers er den her uge lidt stresset med arbejde og forberedelser til de nÊste 2-3 uger hvor jeg ikke kan sÄ meget 

40 Ă„r, 168 cm, 64 kg
    Motiva Ergonomix 425 cc
    2
    14
    3. august

Jeg skal ind og testes for Corona i dag, og hvis den er negativ skal jeg opereres som planlagt om 2 dage ALLEREDE! Sidder ogsÄ og ser videoer og billeder hele tiden

7
    13
    3. august

@Bubz skrev:

Jeg skal ind og testes for Corona i dag, og hvis den er negativ skal jeg opereres som planlagt om 2 dage ALLEREDE! Sidder ogsÄ og ser videoer og billeder hele tiden

Fedt, held og lykke og skriv nĂ„r du fĂŠrdig 🙂

40 Ă„r, 168 cm, 64 kg
    Motiva Ergonomix 425 cc
    2
    14
    3. august

@Nadlug skrev:

Fedt, held og lykke og skriv nĂ„r du fĂŠrdig 🙂

Tusind tak!  Det skal jeg gÞre!

• Dette svar blev ĂŠndret 1 uge, 5 dage af Avatar of Bubz Bubz.
    • Dette svar blev ĂŠndret 1 uge, 5 dage af Avatar of Bubz Bubz.
    2
    14
    5. august

SÄ er jeg kommet hjem og faldet pÄ plads. Jeg blev opereret kl 12:30 i dag, og var fÊrdig 13:15 ca.

De var simpelthen sĂ„ dygtige, og jeg fĂžlte mig virkelig tryg i deres hĂŠnder. Havde ingen smerter da jeg vĂ„gnede, men pĂ„ turen hjem i bilen fik jeg mere og mere ondt, sĂ„ tog lige en masse piller da jeg kom hjem, og nu er det til at holde ud, sĂ„ lĂŠnge jeg ikke bruger armene for meget 🙂

Virkelig god oplevelse hos Roskilde Privathospital!

held og lykke nĂ„r det bliver jeres tur ogsĂ„!😍

1
    12
    5. august

@Bubz skrev:

SÄ er jeg kommet hjem og faldet pÄ plads. Jeg blev opereret kl 12:30 i dag, og var fÊrdig 13:15 ca.

De var simpelthen sĂ„ dygtige, og jeg fĂžlte mig virkelig tryg i deres hĂŠnder. Havde ingen smerter da jeg vĂ„gnede, men pĂ„ turen hjem i bilen fik jeg mere og mere ondt, sĂ„ tog lige en masse piller da jeg kom hjem, og nu er det til at holde ud, sĂ„ lĂŠnge jeg ikke bruger armene for meget 🙂

Tillykke med de nye damer ,dejligt at det hele gik godt😊

7
    13
    5. august

@Bubz skrev:

Dejligt og tillykke 😊 Jeg skal ind pĂ„ lĂžrdag đŸ˜±  glĂŠder mig sĂ„ meget 😃  God bedring og pas pĂ„ dig selv

40 Ă„r, 168 cm, 64 kg
    Motiva Ergonomix 425 cc
Side 1 2

Du skal vÊre logged ind for at svare pÄ denne trÄd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rÄdgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, sÄ du kan vÊlge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rÄdgiver, der ud fra dine sÊrlige Þnsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fÄet 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks stÞrste database af uafhÊngige klinikbedÞmmelser, indsamlet gennem mere end 10 Är.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed fÄ de bedste priser til dig hos klinikkerne. PÄ den mÄde sparer du op til 30 % pÄ plastikkirurgi og helt op til 70 % pÄ andre behandlinger.
Oplysningerne pÄ denne side er vejledende og mÄ ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne pÄ Mylooks.dk mÄ aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet pÄ denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhÞrer Mylooks.dk. Indholdet mÄ ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne pÄ denne side mÄ kun anvendes til privat brug.