Fora Brystoperation BFO – før og efter uden løftflag

98 visninger

2 svar

0
    4

BFO - før og efter uden løft

10. August

Hejsa, er der nogen der har fået lavet BFO efter amning af børn som ikke har fået lavet løft? kunne vildt godt tænke mig at se før/efter billeder da jeg skal have lavet BFO men er i syv sind ift løft, vil meget gerne undgå løft men vil gerne se nogen resultater af det, nogen der vil dele 🙂

0
    2
    12. August

Hej. Jeg har i tirsdags fået lavet Bfo uden løft så det er endnu lidt tidligt at vurdere resultatet på nuværende tidspunkt. JJE har til FU anbefalet mig anatomiske high profile implantater netop for at undgå brystløft og samtidigt få naturligt look. Jeg valgte at få det maksimale antal cc som han ville give mig (545) og de er blevet lagt på dual plan.

Resultatet afhænger oftest af hvordan bryster ser ud inden bfo. Du må finde et par bryster som ligner dine og se på hvad slags implantater der blev anvendt for dermed at kunne  få en idé om hvordan dine kommer til at se ud.

Har du været til FU?

0
    1
    30. December

Jeg havde før jeg ammede 2børn en 75e. Under amning blev det til en g/h-skål. Efter amning havde jeg en lille C-skål primært bestående af hud 🤦🏼‍♀️

Har altid været ked af mine store bryster så målet var IKKE volumen men ville også virkelig gerne undgå ankerar, da jeg ikke danner pæne ar.   Jeg blev altså nødt til enten at vælge cc til at udfylde den løse hud eller tage et løft. Kirurgen mente godt man med Dual plane kunne lave et godt og naturligt resultat (uden løft)

resultatet blev medium 350cc og er nu retur i 75f. ….desværre stadigvæk med løs hud som jeg synes tynger under implantatet så jeg nu overvejer løftet alligevel.

ærger mig over at jeg så ikke fik mindre cc og løftet på een gang. For nu får jeg både de store bryster og risikerer arene.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.