Fora Brystoperation BFO billeder af efterforl√łb anyone?flag

0 visninger

2 svar

0
    7

BFO billeder af efterforl√łb anyone?

27. april

Hej ūü§©

jeg har lige f√•et foretaget min l√¶nge ventede BFO for pr√¶cis en uge siden. Har f√•et 400 ml High profile. Og de har allerede √¶ndret sig meget her p√• den f√łrste uge.

Men jeg er meget interesseret i at se jeres forl√łb hvis jeg m√•? Fx dagen efter BFO, 1 uge efter, 2 uger efter, osv. Jeg har ledt, men kan intet og finde og dem jeg finder kan jeg ikke se billederne ūüė©

Citadellkliniken v/ Waseem Ghulam
    BFO 20. april 2020 - 400 ml runde high profile motiva implantater
    5
    24
    3. maj

Kan desv√¶rre ikke hj√¶lpe dig, men er selv meget interesseret i, hvordan dine bryster 400 ml. hp ser ud. Overvejer det nemlig selv! Vil du vedl√¶gge et billede? ūüôā

Og hvor meget havde du inden? Er du (indtil videre) glad for dit valg?

0
    7
    3. maj

@Frejahh skrev:

Kan desv√¶rre ikke hj√¶lpe dig, men er selv meget interesseret i, hvordan dine bryster 400 ml. hp ser ud. Overvejer det nemlig selv! Vil du vedl√¶gge et billede? ūüôā

Og hvor meget havde du inden? Er du (indtil videre) glad for dit valg?

Jeg havde mere eller mindre ingenting f√łr og det jeg havde var fladt pga amning. Overvejede faktisk et lille l√łft, men kirurgen sagde det kunne klares ved at lave h√łj profil.

De er stadig ret nye! Kun 2 uger gamle i morgen! Men jeg er meget glad for resultatet indtil videre! Gl√¶der mig til at se det endelige resultat ūüėć

Log ind for at se 1 billede

Citadellkliniken v/ Waseem Ghulam
    BFO 20. april 2020 - 400 ml runde high profile motiva implantater

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-r√•dgiver, der ud fra dine s√¶rlige √łnsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har f√•et 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks st√łrste database af uafh√¶ngige klinikbed√łmmelser, indsamlet gennem mere end 10 √•r.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne p√• denne side er vejledende og m√• ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne p√• Mylooks.dk m√• aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet p√• denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilh√łrer Mylooks.dk. Indholdet m√• ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne p√• denne side m√• kun anvendes til privat brug.