Fora Brystoperation BFO April 2018flag

1k visninger

7 svar

11
    55

BFO April 2018

Mar 2018

Så er nedtællingen begyndt.. Jeg har såmænd kun været 28 år om endelig at turde få lavet min BFO, så jeg behøver vel ikke fortælle at jeg glæder mig som et lille barn. 18 april skal Anders fra Nygart, operere mig. Men ohhh der er så laaaang tid til syntes jeg, ville jo helst at det var i går ☺

BFO 18. April 2018. Nygart privathospital. Kirurg Anders Ulrik. Runde M+ under muskel. HØ 275 ml, VE 250 ml. 65A før BFO som ikke kunne fyldes ud, efter BFO 70C /70D alt efter mærke.
    11
    55
    Mar 2018

Jeg har nogle spørgsmål, som går ud på om jeg kan nogenlunde finde ud af hvilken størrelse jeg ender ud med efter operationen. Det er blevet besluttet at for at få det mest naturlige og harmoniske resultat. At jeg i højre side får 275 ml og venstre side 250 ml silikone M+ runde implantater sat ind. Jeg er en størrelse før operation 70 a (som ikke kan fyldes ud).

Kirurgen var meget grundig, så jeg stoler på det han fandt frem til. Er der mon nogen som kan hjælpe mig med, min nysgerrighed?

BFO 18. April 2018. Nygart privathospital. Kirurg Anders Ulrik. Runde M+ under muskel. HØ 275 ml, VE 250 ml. 65A før BFO som ikke kunne fyldes ud, efter BFO 70C /70D alt efter mærke.
    5
    30
    Apr 2018

@Stlo skrev:

Så er nedtællingen begyndt.. Jeg har såmænd kun været 28 år om endelig at turde få lavet min BFO, så jeg behøver vel ikke fortælle at jeg glæder mig som et lille barn. 18 april skal Anders fra Nygart, operere mig. Men ohhh der er så laaaang tid til syntes jeg, ville jo helst at det var i går ☺

Er der slet ikke flere der skal opereres i April?

Skal vi bare have vores egen lille gruppe her så Stlo? 

Jeg skal også opereres den 18. april 

18. April 2018: BFO med Dual Plane II teknik. Mentor CPG-321, 395ml Anatomiske Implantater: Medium højde, Moderat projektion. 13,5 cm brede, 12,7 cm høje, 4,7 cm projektion.

BH størrelse efter at have ammet 3 børn = Ikke eksisterende- Kan ikke engang fylde en 75A/B - 174 cm høj og vejer 60 kg. BWD = 15 cm (brystbredde)

5
    30
    Apr 2018

Jeg vil da også gerne lige præsentere mig selv lidt 

Jeg er 33 år og har født og ammet 3 børn (den yngste er knap 2 år)

Efterfølgende er mine bryster fuldstændig “forsvundet” og efter et ekstra vægttab er der faktisk intet tilbage. Det er lige før det øverste af min brystkasse stikker længere ud end mine bryster 

Jeg er 174 cm høj og vejer 60 kg. Jeg brugte en 75C før men nu kan jeg ikke finde en eneste bh med fylde/indlæg jeg kan passe.

Derfor har jeg besluttet at få implantater. Jeg havde også overvejet en brystforstørrelse med eget fedt, men da de vil kræve flere operationer for at få bare et nogenlunde resultat og jeg samtidig ikke har nok fedt til at udføre operationen var det ikke en reel mulighed 

Jeg skal opereres den 18. april på Printzlau Privathospital af Andreas Printzlau og skal (formentlig) have 335 ml Anatomiske Mentor implantater, CPG-311, Lav højde, Moderat Projektion. (Mit brystmål er 13,5 og mine bryster er fra naturens side bredere end høje)

Jeg er dog stadig i tvivl om jeg eventuelt skal vælge Moderat Plus Projektion og skal derfor til en sidste forundersøgelse på fredag for at være helt sikker.

Jeg synes det er en vildt stor og svær beslutning og jeg glæder mig og håber virkelig at resultatet bliver som jeg håber 

Jeg har prøvet at få en fornemmelse af resultatet ved hjælp af Rismetoden (ris i nylonstrømper i en BH) men Andreas siger at det kun giver en indikation af fylde og ikke af form 

Jeg håber virkelig at der kommer lidt flere i “gruppen” eventuelt også nogle der skal opereres i Maj?

Knus fra mig

Log ind for at se 5 billeder

18. April 2018: BFO med Dual Plane II teknik. Mentor CPG-321, 395ml Anatomiske Implantater: Medium højde, Moderat projektion. 13,5 cm brede, 12,7 cm høje, 4,7 cm projektion.

BH størrelse efter at have ammet 3 børn = Ikke eksisterende- Kan ikke engang fylde en 75A/B - 174 cm høj og vejer 60 kg. BWD = 15 cm (brystbredde)

• Dette svar blev ændret 1 år, 7 måneder af Avatar of Srs85 Srs85.
    • Dette svar blev ændret 1 år, 7 måneder af Avatar of Srs85 Srs85.
    11
    55
    Apr 2018

Uha…. Det er ved at være tid og nervøsiteten er ved at melde sig. I dag har jeg været på apoteket og købt pamol og Ipren til en uge, og blodfortyndende. I onsdags fik jeg købt brugt tøj til de 14 dage efter op, hvor jeg er advaret mod hverken kunne det ene eller andet. Behøver jeg at sige at, det stak helt af i genbrugen. Jeg skulle bruge 2 sæt tøj, men kom hjem med 2 par sandaler, 4 kjoler, 2 par løse bukser og 12 andre tøj stykker som er nemme at tage på efter op. Men som jeg kan holde ud at se mig selv i.

Bagefter en tur i jysk og købe en rejsepude , da jeg har læst mig frem til at det er rart når man som mig har en tendens til at ligge på maven og siden…

Jeg er ganske taknemmelig for alle de råd herinde som de meget hjælpsomme kvinder kommer med…

5
    30
    Apr 2018

@Stlo skrev:

Uha…. Det er ved at være tid og nervøsiteten er ved at melde sig. I dag har jeg været på apoteket og købt pamol og Ipren til en uge, og blodfortyndende. I onsdags fik jeg købt brugt tøj til de 14 dage efter op, hvor jeg er advaret mod hverken kunne det ene eller andet. Behøver jeg at sige at, det stak helt af i genbrugen. Jeg skulle bruge 2 sæt tøj, men kom hjem med 2 par sandaler, 4 kjoler, 2 par løse bukser og 12 andre tøj stykker som er nemme at tage på efter op. Men som jeg kan holde ud at se mig selv i.

Bagefter en tur i jysk og købe en rejsepude , da jeg har læst mig frem til at det er rart når man som mig har en tendens til at ligge på maven og siden…

Jeg er ganske taknemmelig for alle de råd herinde som de meget hjælpsomme kvinder kommer med…❤

Har du lyst til at være med i MAj gruppen? Så er vi da 3 i stedet for? 

Hvorfor skal du have blodfortyndende?

Og smart med genbrugen, det skulle også jeg have tænkt på 

11
    55
    Apr 2018

Ja tak… Jeg hopper lige over i maj. Jeg ved ikke hvorfor jeg skal have blodfortyndende. Men jeg nævnte min niece på 18 havde fået en blodprop til jul og hun er i multi god form (p-piller). Jeg er kun i fin form og 45 år. Så måske det har noget at sige…

Jeg hopper over i maj gruppen….

3
    21
    May 2018

Hej 🤗

Jeg blev opereret d 20 april. Gik fra meget meget lille a skål og har fået 420 i 😊 Dette er min anden operation – blev opereret i starten af året men endte med så slem infektion som blev opdaget for sent, så de måtte tage implanterne ud 😕 Så er rigtig nervøs og ekstra forsigtig denne gang. Har ikke rigtig noget ordentligt førbilled men smider et billed fra Idag – 12 dage gamle.

Log ind for at se 1 billede

• Dette svar blev ændret 1 år, 6 måneder af Avatar of chri254m chri254m.
    • Dette svar blev ændret 1 år, 6 måneder af Avatar of chri254m chri254m.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.