Fora Brystoperation BFO af Frants Grymer.flag

0 visninger

6 svar

5
    72

BFO af Frants Grymer.

7. september

Jeg skal d.4/11 til FU hos Frants Grymer på Hamlet i Aarhus. Jeg har søgt på Frants Grymer, men jeg synes ikke jeg kan finde så mange erfaringer eller billeder fra nyere tid. Er der nogen herinde, der vil dele erfaringer og eller billeder? Jeg er 172 cm. Og vejer 61 kg. Jeg har ammet i 3.5 år i alt, og jeg er spændt på, om der skal kombineres med lille brystløft. Jeg tænker selv et sted mellem 250-350 ml., da de på ingen måde må blive for store. Er fuldstændig i vildrede mht. runde eller anatomiske, men tænker han er den bedste til at vejlede omkring både størrelse og form. Mon nogle har input?

Bfo + løft d.9/12 hos Frants Grymer på Aleris Hamlet i Arhus.
    Jeg skal have Mentor runde moderat + profil. 200 ml. i venstre bryst og 275 ml. i højre bryst.
    Er 39 år, 171 cm. og 60 kg. og mor til to på 2.5 år og 5 år.
    1
    31
    6. oktober

Jeg har også bestilt tid i november.

Er også spændt.

Kender en der har fået lavet brystløft ved ham. Hun sagde at han er meget professionel, og ikke laver noget bare fordi de tjener penge.

BFO d. 19/8-09 Yanhee Thailand. 320 ml low profile over musklen 🙂
    5
    72
    6. oktober

@mylifeonly

Hvor har du bestilt tid henne? Og hvornår tænker du operation? Jeg har lige bestilt tid 9/12, da Frantz Grymer kun har en ledig tid tilbage i den uge, hvor det kan lade sig gøre for mig. Så der blev det lige lidt mere virkeligt. Så må vi se, om jeg fortryder efter FU, men gennem det jeg har læst herinde, så har han et godt ry.

Jeg skal have Mentor runde moderat + profil. 200 ml. i venstre bryst og 275 ml. i højre bryst.
    1
    31
    8. oktober

@Pilgren skrev:

Hvor har du bestilt tid henne? Og hvornår tænker du operation? Jeg har lige bestilt tid 9/12, da Frantz Grymer kun har en ledig tid tilbage i den uge, hvor det kan lade sig gøre for mig. Så der blev det lige lidt mere virkeligt. Så må vi se, om jeg fortryder efter FU, men gennem det jeg har læst herinde, så har han et godt ry.

har bestilt i Århus.  Jeg synes det er svært hvem man skal vælge. Skal du til du i den her uge?? Du er OBS på tilbudet der kører lige nu derinde?? På aleris altså

5
    72
    8. oktober

Jeg skal til FU d.10/11, så lidt tid endnu. Jeg så godt deres tilbud, men jeg er i tvivl om det kun gælder specifikt for lige den type operation og implantat, eller om de kan tage udgangspunkt i tilbuddet og så lægge de almindelige tillæg til i forhold til skærefaste implantater, da jeg ønsker type II eller III. Og så er der også lige det med, at jeg nok skal have et brystløft, da jeg ikke vil kompensere med mange  ml. Så den del er jeg også lidt spændt på. Jeg vidste det skulle være Frantz eller Christian Bang, men sidstnævnte arbejder i det offentlige nu.

1
    31
    15. november

@Pilgren skrev:

Jeg skal til FU d.10/11, så lidt tid endnu. Jeg så godt deres tilbud, men jeg er i tvivl om det kun gælder specifikt for lige den type operation og implantat, eller om de kan tage udgangspunkt i tilbuddet og så lægge de almindelige tillæg til i forhold til skærefaste implantater, da jeg ønsker type II eller III. Og så er der også lige det med, at jeg nok skal have et brystløft, da jeg ikke vil kompensere med mange  ml. Så den del er jeg også lidt spændt på. Jeg vidste det skulle være Frantz eller Christian Bang, men sidstnævnte arbejder i det offentlige nu.

hvad blev det så til med prisen?

5
    72
    15. november

Det bliver 45000,- for bfo + stort løft. Normal pris 66.000, så det må siges at være en fornuftig pris😊. Har du været til FU?

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.