Fora Brystoperation Betændelse i arflag

1 visninger

1 svar

0
    1

Betændelse i ar

16. February

Hej allesammen!

Jeg er ny herinde så sorry hvis jeg gør dette forkert.
    Jeg fik for ca 15 dage siden foretaget et brystløft jeg har haft betændelse i arret lige siden og det åbne sår bliver større og større. Det heler bare ikke! Og bliver dybere og med mere betændelse for vær dag der går. Min plastikkirurg siger det er helt normalt og jeg bare skal vaske det nogle gange. Men at jeg kommer til at få et stort ar der som skal væk når det er helet. Jeg vil da mene jeg skal have noget antibiotika? Det er som om såret ikke kan hele og begynder at opløse meget at min egen hud også jeg har ingen instrukser fået om hvordan eller andet jeg skal. Nogen fer har erfaring med betændelse i ar på brystet mere præcis inder brystvorten.

4
    63
    17. February

Hej

Jeg synes du skal gå til din egen læge, der kan lave en podning af den betændelse du har i såret. Så kan du få svar på om det er noget der kræver antibiotika. Umiddelbart tænker jeg, at det er noget der kræver antibiotika som du beskriver det, og kan ikke helt forstå at din kirurg ikke hjælper dig, det er IKKE normalt med betændelse. Har du plaster på? Umiddelbart må der nemlig heller ikke sidde plaster på et betændt sår, det er nødt til at have noget luft.

Mvh Heidi

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.