Fora Brystoperation Bange for at 300ml bliver store? Erfaringer søges!flag

0 visninger

2 svar

0
    1

Bange for at 300ml bliver store? Erfaringer søges!

15. January

Hej.

Jeg skal i begyndelsen af februar have lavet BFO og er pludselig meget nervøs for, at brysterne bliver større end jeg ønsker dem. Jeg var helt tryg efter forundersøgelsen, hvor vi blev enige om 300ml anatomiske under musklen. Jeg valgte den mindste af de størrelser, der blev anbefalet, da jeg IKKE ønsker store bryster. Jeg har en lille a-skål nu og har ingen fylde tilbage efter amning. Ønsker et naturligt resultat og bryster, der ser “voksne” ud. Jeg vil hellere ende med små end store bryster, men synes pludselig at efter-billeder af 300ml ser større ud end jeg har forestillet mig. Kirurgen sagde, at jeg ikke skulle gå længere ned i ml, da det så ikke ville fylde (bredden på) brystet ud. Hvad tænker I, er 300 ml “over gennemsnittet”-bryster??

Nogen, der vil vise billeder af 300 (hed det 315?)  anatomisk??

Jeg er 169 og vejer 60kg.

1
    2
    20. January

Hejsa

Jeg synes det kommer meget an på hvordan man er bygget. Jeg er lidt bred på overkroppen og fik 375 ml. Anatomiske i. De er bestemt ikke store, og det var heller ikke meningen. Jeg er dog også 176 cm høj og 68 kg. Det spiller også ind. Håber du får fred med din beslutning, jeg var også meget i tvivl men er meget glad for størrelsen.

2
    10
    8. February

Tror ikke du skal være nervøs for, at det ser for stort ud. Jeg har lige fået 275 ml. i, vejer 55 kg. og er 164 cm. høj. Jeg ville gerne fortsat have små bryster, men kunne sagtens have fået 300 ml. i uden at det ville se specielt meget større ud. 🙂

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.