Fora Øjenoperation bang for øjenlåg operationflag

1.1k visninger

15 svar

0
    23

bang for øjenlåg operation

Oct 2012

Jeg vil så gerne får både ovre og nedre ojenlågs operation, men jeg er utrolig bang for at der skulle sker noget…at det går galt!

Hvad med hvis jeg kan ikke lukke ojne bagefter osv….

Hvordan kan jeg virkelig ved hvis en kirurg er dytig nok?

Jeg vil gerne høre fra andre med erfaring og ambefalinger……

Tak Tak 🙂

2
    425
    Oct 2012

Hvor skal du have dine øjenlåg ordnet henne? Jeg gik til en som jeg havde fået anbefalet og læste om der var nogen klager eller andet omkring ham, inden jeg bestilte en konsultation.

Man skal være lidt nervøs – det er jo trods alt ens øje, og man skal bestemt også være selektiv. Men er endnu ikke stødt på nogen der ikke kunne lukke øjnene efter en operation.

BFO + stort løft. 560 ml Very high profile - Natrelle coh. II

FU Citadell marts 2012

OP d. 2 maj v. Jörg Bohn - Citadell.

Re-op d. 4 okt 2012.

Nyt løft, 800 ml high profile Mentor coh II.

<

113
    4.1k
    Oct 2012

Jeg har fået lavet de øvre og har billeder herinde, men jeg var da også nervøs. Jeg vil sige som Tango, at det gælder om, at finde en kirurg man har tillid til. Jeg gik selv til en øjenlæge, som jeg ved laver masser af den slags operationer %3cmile

Nov. 2010: Stor maveplastik ved Jørn Bo Thomsen på Vejle Sygehus
    Aug. 2011: BFO 500 ml.high profile ved Susanne Arffmann. 70G i bh 🙂
    Feb. 2012: Balleplastik i Give (fjernelse af overskydende hud på lænden)
    Mar. 2012: Øjenlågsplastik ved øjenlæge i Billund (hud over øjnene)
    Juli 2012: Re-op/Bfo 700 ml.high profile ved Susanne Arffmann. 70H i bh 🙂
    Dec 2013: Re-op af venstre bryst ved Susanne Arffmann
    0
    23

jeg har fået fedtsugning ved danclinic, men så efter 7 måneder er der nogle ujævnheder 🙁

Måske er det normal eller måske han er ikke så dygtig?? Det var mening at får øjener lavet der!

Jeg synes det er bare så svært at finde nogen og så ved 100% de er dygtig…………

Jeg har set dine øjne Idanin….du er blevet super flot 🙂

2
    425
    Oct 2012

Er du fra storkøbenhavn? For så vil jeg anbefale dig Glostrup øjenklinik.

FU Citadell marts 2012

Re-op d. 4 okt 2012.

<

0
    23

nej jeg bor nede i sønderjylland men jeg har ingen problem med at køre så langt da det handler om et godt resultat……

2
    425
    Oct 2012

Der er de rigtig rigtig dygtige i hvert fald. Har kun set gode resultater fra dem. Vil ikke anbefale der hvor jeg selv fik lavet – selvom de var super dygtige endte det med tre operationer før jeg var glad.

Men Glostrup øjenklinik er gode. Er du godkendt til operation eller betaler du selv? Jeg synes ikke det har været svært for nogen jeg kender at få de over sygesikringen. Men det er selvfølgelig også fordi der har været noget om det.

Selv var jeg kun en 25 år da jeg fik det gjort plus øjenbrynsløft.

FU Citadell marts 2012

Re-op d. 4 okt 2012.

<

0
    23

kan man bare bestile en tid ved øjenlæge, og så de vurdere om om jeg kan får det lavet gratis? eller er der ikke en længere process?

jeg synes mine øjenlåg er meget tung men tror ikke de påvirker synet…..jeg hader bare at ser så træt og sur ud…..men alligevel undre mig om jeg komme til at se mærklig ud når det ekstra hud er væk. Jeg gider går rundt med en overrasket look eller ikke kunne lukke øjner om natten osv.

Nedre øjnelåg skal også laves da lidt fedt skulle fjernes….men igen er jeg nervous og hvad nu hvis de skulle tage for meget, så har jeg huller i stedet for poser.

Alt sagt, jeg SKAL får det gjort….har tænkt på det i mange år…..jeg bare ønske nogen gange at jeg kunne acceptere mig som jeg er og at jeg blive gammel som alle andre gøre!!!! Mine mand kan bare ikke forstår det, så begynder jeg at føler lidt dum fordi jeg bruger så meget tid at tænker på det! 

Måske jeg skulle lægge et billede inde senere, så kan i vurdere…..

2
    425
    Oct 2012

Mine var også tunge – der var meget fedt på mine øvre øjenlåg. Det tyngede, men påvirkede ikke synet. Jeg bestilte tid hos øjenlægen, han godkendte mig og tog billeder, hvis nu sygesikringen ville bede om dokumentation for det. Andet skulle der ikke til.

Ved ikke om det er anderledes nu. Du kan evt ringe til din læge og forhøre dig.

Ja, alderstegnene er svære at acceptere – det har nok meget at gøre med at man ofte ser eksempler på hvor meget man kan gøre for at holde sig ung. Vi lever jo i en tid, hvor næsten alt er muligt.

Min mand synes også jeg er rablende :-)

Du skal være velkommen til at lægge billeder ind. Jeg er så nysgerrig 🙂

FU Citadell marts 2012

Re-op d. 4 okt 2012.

<

0
    23

har du før og efter billeder af dine øjner? Fik du dem lavet i glostrup?

Jeg har taget billeder idag mens synes de ser bare så grim ud…men var lige stået op! Jeg lægge dem ind imorgen…

2
    425
    Oct 2012

Nej, jeg er desværre ikke opereret der, men min mor har fået lavet øverste låg og fået øjenbrynsløft der. Hun fin endda også brynløftet gratis – det gjorde jeg ikke.

Min venindes far har fået øvre låg og vist også nederst der, og min svigermors veninde har fået lavet øverste låg og fået fjernet nogle knuder omkring øjnene der.

Og så anbefalede jeg min mor dem, pga en anden der blev opereret der, som jeg ikke lige kan komme i tanke om.

Grim skal du ikke være bange for at være herinde 🙂 jeg har billeder af min bryster her – også da de var knap så fancy 🙂

FU Citadell marts 2012

Re-op d. 4 okt 2012.

<

0
    23

hmmmm så var der billeder

Vis i fuld størrelse

%3cisapprove

Vis i fuld størrelse

Log ind for at se 2 billeder

2
    425
    Oct 2012

Tak for billeder – det ville overraske mig meget, hvis du ikke blev godkendt – vel at mærke, hvis reglerne stadig er det samme.

Man kunne stadig se mine nederste låg, det kan man ikke på dig. Dit er hud – det jeg fik fjernet var primært fedt.

Kast dig ud i det, når det er så stort et ønske.

FU Citadell marts 2012

Re-op d. 4 okt 2012.

<

0
    23

Ja det gøre jeg kan du tro!

Men, hvis ikke det påvirker synet
    hvorfor ville de godkender det og alle de mange andre som får det lavet
    gratis? Det påvirker heller ikke sundheden vel, bare min selvtillid! Det
    kunne bare være så dejlig hvis de siger ja, men kan bare ikke forstår
    hvorfor, selvom det ser grim ud! Måske fordi jeg skal være der om 10 års tid når den virkelig hænger.

Hvor henne har du fået det lavet? Har du før og efter billeder…….

2
    425
    Oct 2012

Det kan jo være det påvirker mere end du tror det gør. Man vænner sig jo bare til at det er som det er. I grunden kan du jo ikke få det hvis det ikke påvirker dig fysisk.

Jeg gav det et forsøg og tog til øjenlægen. Jeg sagde at det generede mig, men nævnte ikke om det var fysisk eller psykisk. Han syntes der var belæg for at fjerne det – og det hjalp altså mig, for det tyngede mere end jeg selv vidste og jeg har heller ikke nær så mange hovedpiner mere.

Nej, jeg tog ikke billeder af mine forløb, har kun et billede min veninde tog mens jeg var helt bundet ind efter tredje brynløft.

FU Citadell marts 2012

Re-op d. 4 okt 2012.

<

2
    425
    Oct 2012

Og så skal du tænke på at øjenlægerne jo gerne vil tjene penge på at operere dig. De får jo penge for det :-)

Så hvis de bare har dokumentation for at der er belæg for det, går der jo ikke noget af dem ved at operere.

FU Citadell marts 2012

Re-op d. 4 okt 2012.

<

Emnet 'bang for øjenlåg operation' er lukket for nye svar.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.