Fora Brystoperation At være nervøsflag

0 visninger

2 svar

0
    3

At være nervøs

30. January

Hej piger ❤️

så skete det endelig.! Jeg fik lavet min BFO. Det er for vildt… og OMG Girls… alt den tid jeg har gået og været mega nervøs har jo bare været spild af tid 😁 jeg var uroligt nervøs for at blive lagt i narkose. Men det var simpelthen så hyggeligt.. haha. Jeg kom ind på OP stuen og blev puttet under to dejlig varme dyner. Og så blev jeg holdt i hånden af min kirurg, mens narkose lægen stod og sagde sov godt og drøm sødt..

jeg er på toppen altså.! Jo bestemt havde jeg ondt da jeg vågnede, men så fik jeg noget smertestillende og så sov jeg. Jeg havde lidt svært ved at trække vejret da jeg lige skulle lære hvordan man trækker vejret uden at bruge musklerne i brystet. Jeg fik 425 ml høj profil under musklen. Og de er ret hævede lige pt. Derfor har jeg både fået sports bh og en strop på, så jeg undgår at sidde med to nye mandler i stedet for to nye bryster 😆

jeg har intet negativt at sige om mit forløb indtil videre. Og det tror jeg heller ikke at jeg får. Lige nu føles det blot som om at jeg trænet for meget bryst.

jeg har aldrig som voksen prøvet fuld narkose før så jeg havde alverdens tanker omkring det. Og lige som alle andre så var jeg bange for ikke at vågne op til mine børn igen.. men altså, jeg nåede ikke engang at drømme noget før jeg lå og snøvlede der ud af om aaaalt muligt ligegyldigt info jeg åbenbart synes de skulle vide.

held og lykke til alle andre som har en BFO i vente. At være nervøs er så naturligt, men det går jo så fint.

møs møs

0
    10
    1. February

Jeg blev opereret i onsdags!

også 400 ml høj profil under musklen. Hvordan går det med din helingsproces?

0
    3
    2. February

Y2611 -> jeg synes egentlig at det går rigtig fint 👌🏻 Jeg har naturligvis smerter, men de er til at leve med. Det skifter lidt fra det ene bryst til det andet med at gøre ondt. Det hårdeste er i virkeligheden at jeg ikke kan lege med mine to små børn 😣 men det kommer.
    hvordan heler du?

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.