79 visninger

1 svar

0
    1

Aros privathospital

Jan 2018

Jeg ville gerne dele min oplevelse, med jer som overvejer næseoperation af Ole Momsen på Aros privathospital, da jeg ikke ønsker samme dårlig oplevelse for andre , som står og er i tvivl.

Som sagt har jeg haft en rigtig dårlig oplevelse med min næse operation, da jeg blev opereret af Ole Momsen. Han skulle fjerne et hump på næstryggen og gøre den smallere. Jeg var meget ulykkelig efter gipsen var blevet fjernet, af en sygeplejerske og humpet stadig var der på højre side af næsen og på venstre halvdel var det fjernet. Min næse var kun blevet smallere i den ene side, og stadig bred i den anden side og fuld af ujævnheder efter mejslingen. Idag døjer jeg med forsnævring i venstre næsebord og har vejrtræknings problemer. Jeg var til en efter konsultation hos ole og måtte grædende fortælle hvor utilfreds jeg var. Hans mening var, at man ikke kunne gøre mere og at jeg måtte leve med det sådan. Jeg har efterfølgende været hos en anden kirug, som har sagt at det godt kan laves pænt igen. Men har svært ved at overvinde angste for at skulle ligge mig i hænderne på en anden kirug igen. Det er ikke kun mange penge man betaler, det koster også en hel del på det følelsesmæssige, så vær helt sikker på dit valg😊❤️

Min operation kostede i alt 27.000kr.

0
    4
    12. september

Hej Julia Sofie

Hvor er jeg ked af at høre om din dårlige oplevelse!!! Jeg er selv blevet opereret af Ole Momsen for ca 3 år siden. Jeg skulle have rettet et bump på næsen til efter at den var blevet slået skæv, fra et overfald da jeg var teenanger. Han afrundede begge sider af bumpet, men lidt for lidt, så jeg stod efter operationen med en næse der ikke var forandret det store… Til efterundersøgelsen, hvor jeg fortalte at jeg synes, der ikke var blevet taget nok af, fik jeg af vide at det var så lidt det handlede om, at det ville han ikke gøre noget ved. Under samme operation fik jeg foretaget et kirurgisk læbeløft, med samme resultat, for lidt løft! og et ar der var for tydeligt, med v-hak under næsen… gav 32000 kr. og har gået lige siden og været frustreret over det. Har sidenhen fået lavet et nyt læbeløft hos Marie Louise Von Sperling, hun synes at arret var dårligt udført. Læben er fint løftet, men arret helede dårligt af en eller anden årsag ( det gjorde det ikke hos Ole Momsen) . Var inde og få fjernet sting af 3 omgange og til efterundersøgelsen, fik jeg af vide af Jens Jørgen Elberg at han godt ku se hvad jeg mente med det dårlige ar, men at han ikke ville re-operere da man risikerede et dårligere resultat… Puhhh det er sku lidt svært at navigere i hele det kirurg-cirkus. Især når man går til dem der er velrenommeret og betaler det man tror det er værd. Heldigvis har jeg ikke fået funktionelle problemer ud af det. Har du gjort noget efterfølgende med din næse?

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.