Fora Brystoperation April/Maj/Juni trådflag

0 visninger

52 svar

5
    16

April/Maj/Juni tråd

8. april

Hej

Er der nogle der skal opereres her i April,Maj eller Juni..?

Jeg skal re opereres d 4 Maj i Sverige (Citadell)

Jeg frygter det mere her anden gang,nu ved jeg hvad jeg går ind til og jeg havde virkelig ondt. Håber det går bedre denne her gang

1
    31
    8. april

Jeg skal opereres på hca klinikken den 26/4, og jeg er så spændt 😃

1
    17
    11. april

Jeg skal i Roskilde hos Horn og Gramkow i april:-).

0
    0
    16. april

Jeg blev re opereret i lørdags med venstre bryst på Estertik centrum i Sverige 🙄 håber godt nok på forbedring denne gang 🤞🏼

1
    31
    17. april

@An42 skrev:

Jeg skal i Roskilde hos Horn og Gramkow i april:-).

hvilken dato skal du opereres? 😀

1
    31
    17. april

@Babybrownies81 skrev:

Jeg blev re opereret i lørdags med venstre bryst på Estertik centrum i Sverige 🙄 håber godt nok på forbedring denne gang 🤞🏼

Håber du kom godt igennem operationen 😊🤞🏻
    Hvordan kan det være du skulle reopereres? 😊

0
    0
    17. april

@Mommylife skrev:

[/quote

Den var ret barsk, da det forgik i lokal bedøvelse og det har jeg aldrig været i før 😳 så jeg var i chok bagefter, det er en uge siden i dag og jeg har det meget bedre! 😃🤞🏼
    jeg fik en slem infektion og troede jeg havde et åbne så, det viste sig så og være mit implantat der var på vej ud, jeg gik 14 dage med det 😳 var endda hos vagtlægen, som mente det var et sår. Sendte billede til klinikken, som bad mig akut komme til Sverige

7
    47
    20. april

Jeg har lige været til forundersøgelse i dag på Amalieklikken og skal opereres onsdag den 26. maj 🙂

FU: 20/4-21, Amalieklinikken
    BFO: 26/5-21, Amalieklinikken, mentor dråbeformede, 355 ml medium profile
    Før: 75A
    Nu:80B/75C
    1
    31
    20. april

@Babybrownies81 skrev:

[/quote

Den var ret barsk, da det forgik i lokal bedøvelse og det har jeg aldrig været i før 😳 så jeg var i chok bagefter, det er en uge siden i dag og jeg har det meget bedre! 😃🤞🏼
    jeg fik en slem infektion og troede jeg havde et åbne så, det viste sig så og være mit implantat der var på vej ud, jeg gik 14 dage med det 😳 var endda hos vagtlægen, som mente det var et sår. Sendte billede til klinikken, som bad mig akut komme til Sverige

Ej sikke en ubehagelig oplevelse det må have været for dig! 😳 Hvor er det synd.. 😔

Jeg håber det ser ud som det skal nu? 🙏🏻

0
    0
    20. april

@Mommylife skrev:

Ej sikke en ubehagelig oplevelse det må have været for dig! 😳 Hvor er det synd.. 😔

Jeg håber det ser ud som det skal nu? 🙏🏻

Det var det virkelig også 😭 jeg tudbrølede efter og 2 dage efter.

Jeg håber det, har ikke ondt og jeg har ikke blødt eller væskede siden 👏🏼 Og det følges som om den sidder rigtigt 😀🤞🏼 Skal snakke med min kirurg igen i morgen til efter tjek – Så jeg tror det er som det skal være, er stadig lidt hævet, men ikke voldsomt – Så min højre babs er 3 måneder 16 maj og venstre babs 3 måneder 10 Juli 😅 det more jeg mig kosteligt over 😅

Hvordan går det dig? ☺️

• Dette svar blev ændret 5 måneder af  .
    • Dette svar blev ændret 5 måneder af  .
    0
    6
    21. april

Jeg skal opereres hos Horn og Gramkow af Christina den 6/5.
    Jeg har valgt rundt implantat og kan vælge 325 eller 350.  Jeg vælger nok 350, og tænker at det må være en moderat plus. Jeg ønsker fylde foroven men ikke for stort. Jeg er mega spændt, men jeg tror jeg må ringe til klinikken, da jeg blev lidt i tvivl om profilen.
    Jeg er mega spændt og tankerne kører rundt, om hvordan resultatet bliver.

• Dette svar blev ændret 5 måneder af Avatar of Spirre Spirre.
    • Dette svar blev ændret 5 måneder af Avatar of Spirre Spirre.
    1
    17
    22. april

@Mommylife skrev:

Den 29/4:-).

7
    47
    22. april

@Spirre skrev:

Jeg skal opereres hos Horn og Gramkow af Christina den 6/5.
    Jeg har valgt rundt implantat og kan vælge 325 eller 350.  Jeg vælger nok 350, og tænker at det må være en moderat plus. Jeg ønsker fylde foroven men ikke for stort. Jeg er mega spændt, men jeg tror jeg må ringe til klinikken, da jeg blev lidt i tvivl om profilen.
    Jeg er mega spændt og tankerne kører rundt, om hvordan resultatet bliver.
    <ul id=”bbp-reply-revision-log-367521″ class=”bbp-reply-revision-log”>
    <li id=”bbp-reply-revision-log-367521-item-367522″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ændret 16 timer, 47 min af  .

<ul id=”bbp-reply-revision-log-367521″ class=”bbp-reply-revision-log”>
    <li id=”bbp-reply-revision-log-367521-item-367522″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ændret 16 timer, 47 min af  .

Jeg har det på samme måde. Når der er en dato for operationen, har det bare sat en masse nye tanker igang om resultatet og forløbet efterfølgende. Men spændende, 6/5 er jo lige om lidt!

God idé at ringe til klinikken hvis du stadig er i tvivl. Sagde hvad de anbefalede? Du kan jo eventuelt komme til endnu en FU og prøve de to størrelser igen, hvis det er muligt

1
    31
    23. april

@Babybrownies81 skrev:

Det var det virkelig også 😭 jeg tudbrølede efter og 2 dage efter.

Jeg håber det, har ikke ondt og jeg har ikke blødt eller væskede siden 👏🏼 Og det følges som om den sidder rigtigt 😀🤞🏼 Skal snakke med min kirurg igen i morgen til efter tjek – Så jeg tror det er som det skal være, er stadig lidt hævet, men ikke voldsomt – Så min højre babs er 3 måneder 16 maj og venstre babs 3 måneder 10 Juli 😅 det more jeg mig kosteligt over 😅

Hvordan går det dig? ☺️
    <ul id=”bbp-reply-revision-log-367509″ class=”bbp-reply-revision-log”>
    <li id=”bbp-reply-revision-log-367509-item-367510″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ændret 2 dage, 12 timer af  .

<ul id=”bbp-reply-revision-log-367509″ class=”bbp-reply-revision-log”>
    <li id=”bbp-reply-revision-log-367509-item-367510″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ændret 2 dage, 12 timer af  .

Det kan jeg sagtens forstå at du gjorde 😔🙏🏻

Men ja, det er da faktisk sjovt at der er lidt “aldersforskel” på dem 🙈😂
    Håber i hvert fald at dit tjek gik godt så du kan få lidt ro i sindet ovenpå sådan en omgang 😊🤞🏻

Jeg skal opereres på mandag kl 10, så jeg går rundt og er rigtig spændt 😀 Jeg er dog i tvivl om jeg skal blive og sove derovre, men det må jeg se på når operationen er ovre alt efter hvordan jeg har det 😊 Jeg er opereret flere gange (ikke kosmetisk) og plejer at komme mig hurtigt over rusen fra narkosen, men jeg har tre børn på henholdvis 11, 8 og 1 år så jeg ved ikke rigtigt om det bliver for meget for manden hvis han også skal tage sig af mig den første dag 😅

1
    31
    23. april

@MajaKryh skrev:

Jeg har lige været til forundersøgelse i dag på Amalieklikken og skal opereres onsdag den 26. maj 🙂

Kan se du har besluttet dig ved forundersøgelsen, det bliver spændende 😀👏🏻 Så er det jo også snart det er din tur 😀

1
    31
    23. april

@An42 skrev:

Den 29/4:-).

Det er jo lige om lidt 😀

Hvor skal du opereres?

1
    17
    23. april

@Mommylife skrev:

Det er jo lige om lidt 😀

Hvor skal du opereres?

jeg skal opereres i Roskilde hos Horn & Gramkow- begge nogle meget dygtige damer😊😊

1
    17
    23. april

Nu under en uge til operation- det for vildt!!. Er meget spænd på det, da jeg er et lidt anderledes tilfælde pga hulbryst.. Men er sikker på at alt nok skal gå. Har valgt dråbeformet og kun ca 290 ml i hver:-)

7
    47
    23. april

@Mommylife skrev:

Kan se du har besluttet dig ved forundersøgelsen, det bliver spændende 😀👏🏻 Så er det jo også snart det er din tur 😀

Jeg tror jeg havde besluttet mig inden FU  Men det var stadig vildt mærkeligt at se sig selv med implantater i spejlet, selv midlertidigt, når man er så vant til der ingenting er. Jeg er en lille 75A, så jeg synes de var vildt store. Jeg tænkte jeg skulle under 300 ml, da jeg er ret vild med små bryster. MMen jeg stoler fuldt ud på dem og jeg kan da godt se på billederne, at de ikke syner så store som mine øjne så dem.

Jeg prøvede at få BFO en uge tidligere, men der kom arbejde lige i karambolage 

Uh, spændende! Det er jo lige rundt om hjørnet for jer begge . Tiden går vel hurtigt og langsomt på samme tid.

1
    31
    23. april

@AKsø skrev:

Nu under en uge til operation- det for vildt!!. Er meget spænd på det, da jeg er et lidt anderledes tilfælde pga hulbryst.. Men er sikker på at alt nok skal gå. Har valgt dråbeformet og kun ca 290 ml i hver:-)

Ja det kommer bare så tæt på så pludseligt 😀👏🏻
    Jeg kender ikke til hvad hulbryst vil sige? Er det sådan hvor det ligesom buler indad i knoglerne eller hvordan det nu lige beskrives? 😊 Jeg kan godt forstå du er spændt på resultatet når tilfældet nu er lidt anderledes, men mon ikke det bliver super godt 😀

Side 1 2 3

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.