Fora Off topic – Alt muligt andet ANSIGTSFORM / FACESHAPE !flag

31 visninger

2 svar

• 0
    0

ANSIGTSFORM / FACESHAPE !

Feb 2017

Hej piger,

Her kommer et stort råb om hjælp 🙁
    Jeg er utrolig ked af min ansigtsform, det har jeg været siden teenageårene og jeg fylder nu snart 24.
    Min ansigtsform er hvad jeg vil kalde en “pære-form”, altså har jeg brede kæber og fyldige kinder og en lille pande med en “rund” hårgrænse, der begynder langt fremme. Derudover er mine kindben ikke ret markante som jo desværre ikke hjælper på pære formen. Mit ønske er at få en mere “trekantet/diamantformet eller i det mindste bare oval ansigtsform. Jeg vil gerne være anonym, men ligger et par billeder ud der minder om min ansigtsform.

Det skal siges at jeg faktisk ikke er ked af mine lidt brede kæber, men med dertilhørende “chubby” kinder, er de bare ikke flotte og markerede men ser i stedet for bare voldsomme, store og runde ud.

Hvad kan jeg gøre for at ændre formen på udseendet? Ville det f.eks hjælpe hvis jeg fik rykket hårgrænsen lidt tilbage/ændret den til at være lidt mere firkantet med laser eksempelvis? Lidt filler i kindbenene eller gjort hagen lidt mere markant måske? Og er der overhovedet noget at gøre med tykke kinder?

Kom gerne med alle forslag i kan komme på. (Vil dog gerne udenom underlige ansigtstrænings-dimser man skal bruge 100x dagligt for et minimalt/intet resultat.)

De bedste hilsner
    Tyra

maxresdefault5f4cb7cab1ace46367ac415bc032fb00

Log ind for at se 2 billeder

1
    14
    Feb 2017

Jeg har læst, at botox i kæbemusklen kan give et smallere ansigt- det hedder v-shape. Jeg har ingen personlige erfaringer, men du kan prøve at se de fotos, der kommer frem, når du googler det.

0
    9
    Mar 2017

Jeg får botox i kæbemusklen. Jeg får det på grund af kæbesmerter, men det har også gjort mit ansigt en del smallere og mere feminint.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.