512 visninger
2 svar
-
Hej
Jeg har ca. to gang om måneden i ca. over et år fået en ansigtsbehandling der hedder ‘fire & ice’ pga. at jeg altid jeg døjet en del med bumser.
I første omgang var det bare planen at jeg skulle have 4 behandlinger, men det er jeg ved at have oversteget for længst, da kosmetologen ikke mener behandlingen er færdig.
Men jeg synes ikke jeg kan blive med at finansiere det, da jeg er studerende. Udover behandligen skal man også købe en masse produkter ved siden af, så det løber nogle gange helt op 900 kr. og få en behandling.
Derfor har jeg to spørgsmål, som jeg håber nogle kan svare på:
1. Er ‘fire & ice’ behandlingen rent faktisk pengene værd, skal jeg overhovedet regne med permanente forbedringer
2. Hvis ja, kan jeg så nøjes med nogle billigere produkter ved siden af behandlingen (face wash og moisturizer)? – eller skal det virkeligt være det officielle produkter der hører med behandlingen. Evt. hvilke billige alternative ville være gode?
Jeg har selv jagtbutik mange bumser/akner. Jeg synes du dkal stoppe, da det rende op i mange penge. Tag istedet for til din egen læge og få en henvisning til en hudlæge. Hvisbdrwn er slemt, så kan du komme på den pille kur der hedder isotretinoin. Det er en stærk pille kur, men jeg kan love dig for, at du bliver fri for bumser!
Jeg kender fælden af, at skulle bruge 5 forskellige produkter hver morgen og aften……
Jeg synes og bare det ville være irreterende og have brugt så mange penge på det, hvis det endelige resultat er lige om hjørnet, men det tvivler jeg selvfølgelig lidt på efterhånden.
Men lige efter behandlingen er resultatet dog meget pænt, det har det dog med at gå lidt i selv igen.
Men hvis jeg dropper det, det så ikke en meget god ide forsat at bruge noget sæbe eller lign.? – evt. bare noget der er billigere?
Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.