Fora Brystoperation Andre med forundersøgelse i septemberflag

3.1k visninger

132 svar

1
    37

Andre med forundersøgelse i september

25. August

Hey

Jeg vil blot høre, om der er andre herinde, som skal til forundersøgelse i september og forventer operation i oktober?

😊

1
    57
    8. September

Jeps, har lige været til ekstra konsultation fordi jeg havde en masse spørgsmål efter den første forundersøgelse, men nu er jeg klar til operation i oktober 🙂

1
    37
    12. September

@Jane Doe skrev:

Jeps, har lige været til ekstra konsultation fordi jeg havde en masse spørgsmål efter den første forundersøgelse, men nu er jeg klar til operation i oktober 🙂

Spændende. Hvornår i oktober skal du opereres? Jeg skal selv den 9.  Hvad er du endt med at skulle have i? Og hvilke spørgsmål brændte du inde med? 🙂

1
    57
    15. September

Jeg er på den 15. september og er endt på 380cc Motiva Ergonomix. Var lidt bekymret for at de ville komme til at se voldsomme ud, men efter at have læst alle beretningerne herinde, kan jeg godt blive lidt bekymret for om det i stedet er for lidt.

Hvad med dig, hvad skal du have i?

Jeg havde en lang liste af spørgsmål, og også nogle flere efterfølgende, som jeg e-mailede til klinikken, som så tilbød mig en ekstra forundersøgelse 🙂

1
    66
    22. September

Er i samme båd med operation oktober. 330ml anatomisk moderat høj mentor. Er så nervøs for om valget nu er det rigtige… Store nok? Bliver de pæne osv. Hvad er jeres udgangspunkt og ønske?

Bfo okt. 2018. Anatomiske 375ml
    1
    37
    26. September

Jeg er SÅ i tvivl om det skal hedde 300 eller 325 mo og det skal være moderal eller moderal plus. Jeg er afklaret med runde implantater, men er nervøs for folder i siderne, men vil samtidig gerne have mere bryst ind mod midten, så jeg kan få lidt kavalergang – nu er der der bare fladt.

0
    4
    26. September

Jeg går efter det naturlige look, så de må gerne komme til at ligne rigtige dråbeformede bryster og ikke bare en opblæst version af de 2 små toppe, som jeg har nu. Derfor er jeg også meget i tvivl, for jeg er jo ikke interesseret i store bryster, men omvendt er jeg også nervøs for at for lidt vil gøre at der ikke er nok til at få dem til at ligne naturligt runde bryster…

1
    66
    26. September

Hvad er jeres udgangspunkt?

Jeg er en flad 70A nu, men før børn var jeg en 70D, så håber som minimum at jeg får en D skål igen. Tror I 330ml er nok? Hmm..

@jane Doe hvor meget skal du have I?

@Oktober-boobs hvad mener du med folder? Runde er også flotte.

1
    37
    3. October

@Lm85 skrev:

Hvad er jeres udgangspunkt?

Jeg er en flad 70A nu, men før børn var jeg en 70D, så håber som minimum at jeg får en D skål igen. Tror I 330ml er nok? Hmm..

Doe hvor meget skal du have I?

@Oktober-boobs hvad mener du med folder? Runde er også flotte.

Med folder i siderne, mener jeg sådan nogle hudfolder, især når man læner sig forover i siderne, hvor implantatet stopper. Disse ses oftest ved de der får for bredde implantater lagt ind.

Mit udgangspunkt er A75, men jeg kan slet ikke fylde den ud oppe til, hvis jeg læner mig forover, så kan man kigge lige ind 🙈

Jeg var til en ekstra FU i går. Det var virkelig givet godt ud. Min kirurg var super god, og han virkede virkelig som oprigtig, da han sagde, at de bliver super flotte og så fik jeg taget mit endelige valg, 325 ml runde moderal. Operationen finder sted på tirsdag, så bare seks dage til nu. Jeg GLÆDER mig.

1
    66
    3. October

@Oktober-boobs skrev:

Med folder i siderne, mener jeg sådan nogle hudfolder, især når man læner sig forover i siderne, hvor implantatet stopper. Disse ses oftest ved de der får for bredde implantater lagt ind.

Mit udgangspunkt er A75, men jeg kan slet ikke fylde den ud oppe til, hvis jeg læner mig forover, så kan man kigge lige ind 🙈

Jeg var til en ekstra FU i går. Det var virkelig givet godt ud. Min kirurg var super god, og han virkede virkelig som oprigtig, da han sagde, at de bliver super flotte og så fik jeg taget mit endelige valg, 325 ml runde moderal. Operationen finder sted på tirsdag, så bare seks dage til nu. Jeg GLÆDER mig.
    <ul id=”bbp-reply-revision-log-359966″ class=”bbp-reply-revision-log”>
    <li id=”bbp-reply-revision-log-359966-item-359967″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ændret 9 minutter af  .

<ul id=”bbp-reply-revision-log-359966″ class=”bbp-reply-revision-log”>
    <li id=”bbp-reply-revision-log-359966-item-359967″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev ændret 9 minutter af  .

Ej hvor bliver det altså spændende!!! Kan godt forstå du glæder dig!

Jeg tror jeg vil ringe til hospitalet i morgen, for at få luftet mine tvivl ang ml. Kan være det gør valget nemmere. Ville nødig ærge mig over valget. Gik du op i ml så?

1
    37
    4. October

@Lm85 skrev:

Ej hvor bliver det altså spændende!!! Kan godt forstå du glæder dig!

Jeg tror jeg vil ringe til hospitalet i morgen, for at få luftet mine tvivl ang ml. Kan være det gør valget nemmere. Ville nødig ærge mig over valget. Gik du op i ml så?

Jeg endte med at vælge 325 frem for 300 ml. Det var stadig et af de to, som kirurgen anbefalede.

Fik du ringet til hospitalet i dag? 🙂

1
    66
    4. October

@Oktober-boobs skrev:

Jeg endte med at vælge 325 frem for 300 ml. Det var stadig et af de to, som kirurgen anbefalede.

Fik du ringet til hospitalet i dag? 🙂

Hvad fik dig til at vælge flere ml?

Jeg fik ringet! Men kirurgen var der ikke, og er der først tirsdag. Men sekretæren  videregav mine oplysninger.. Også skulle jeg gerne høre fra hende på tirsdag! Så har jeg også kun 14 dage til… Argh!

1
    4
    5. October

Hej.

Jeg var til forundersøgelse i september. Og skal opereres den 16 oktober.  Skal have 405 eller 425 ml mentor High profile xtra i.

Bruger en 70 b/c nu.

Jeg glæder mig sindssygt meget:)

1
    37
    8. October

Lm85:

Jeg valgte 325 ml fordi det var det, vi blev enige om ville passe bedst. Og så moderal og ikke moderal plus, da jeg ikke har noget op af til, og for at få den mest glidende overgang, var det bedst med moderal.  Hvad skulle du høre kirurgen om?

Klitgaard82:

Ih, det er spændende, bare 8 dage til.

Jeg skal i morgen, allerede. Øj mand. Jeg er så spændt og GLÆDER mig. Har ønsket mig det i så lang tid og nu er lige pludselig i morgen.

1
    66
    9. October

@Oktober-boobs skrev:

Lm85:

Jeg valgte 325 ml fordi det var det, vi blev enige om ville passe bedst. Og så moderal og ikke moderal plus, da jeg ikke har noget op af til, og for at få den mest glidende overgang, var det bedst med moderal.  Hvad skulle du høre kirurgen om?

Klitgaard82:

Ih, det er spændende, bare 8 dage til.

Jeg skal i morgen, allerede. Øj mand. Jeg er så spændt og GLÆDER mig. Har ønsket mig det i så lang tid og nu er lige pludselig i morgen.

Ej i morgen! Det er så vildt! Du må gerne lægge billeder op, hvis du har mod på det. Du må være så spændt! Held og lykke med det! Det bliver så godt!

Jeg vil egentlig gerne have 375ml i, men vi blev enige om 330ml. Så ville høre hende om det er et No go eller om det ville kunne lade sig gøre. 375ml holder sig stadig inden for min brede, kan jeg huske vi talte om. Hun har dog ikke ladet sig høre fra sig i dag.. Så må lige prøve at ringe igen i morgen.

1
    66
    9. October

@Klitgaard82 skrev:

Hej.

Jeg var til forundersøgelse i september. Og skal opereres den 16 oktober.  Skal have 405 eller 425 ml mentor High profile xtra i.

Bruger en 70 b/c nu.

Jeg glæder mig sindssygt meget:)

Spændende! Er du nervøs?

1
    37
    10. October

Lm85:

Har du fået svar fra din kirurg mht størrelsen?

Jeg er jo nu dagen derpå. Jeg har det overraskende godt. Har ondt, ja, og bliver groggy de par gange jeg har taget morfin, men har det faktisk helt okay. Det er jo kun patterne man har ondt i.

Har været ude at gå i dag, 3,8 km tror jeg det blev til. Rigtig lækkert. Gav mig gooood tid for at undgå at pulsen steg og dermed en øget risiko for blødninger.

Mine bryster ser umiddelbart fine ud. Ligner 3./4. dagen efter en fødsel, hvor mælken lige er løbet til 😂

jeg skal have strop på døgnet rundt den første uge, derefter strop når jeg ligger ned i yderligt tre uger.

Hvordan går det hos jer andre?

1
    66
    10. October

@Oktober-boobs skrev:

Lm85:

Har du fået svar fra din kirurg mht størrelsen?

Jeg er jo nu dagen derpå. Jeg har det overraskende godt. Har ondt, ja, og bliver groggy de par gange jeg har taget morfin, men har det faktisk helt okay. Det er jo kun patterne man har ondt i.

Har været ude at gå i dag, 3,8 km tror jeg det blev til. Rigtig lækkert. Gav mig gooood tid for at undgå at pulsen steg og dermed en øget risiko for blødninger.

Mine bryster ser umiddelbart fine ud. Ligner 3./4. dagen efter en fødsel, hvor mælken lige er løbet til 😂

jeg skal have strop på døgnet rundt den første uge, derefter strop når jeg ligger ned i yderligt tre uger.

Hvordan går det hos jer andre?

Strop? Hvad er det at det betyder?

Ej hvor er det vildt! Så er det overstået! Er du glad for hvad du ser indtil videre? Ja de er nok godt hævet til at starte med. Ej får helt sommerfugle i maven.

Jubiii, min søde kirurg ringede i morges. Vi tog en snak, og blev enige om 375ml. Så nu har jeg ro i maven, og er bare mega spændt!

Hvordan er smerterne nu???

1
    66
    10. October

@Jane Doe skrev:

Jeg går efter det naturlige look, så de må gerne komme til at ligne rigtige dråbeformede bryster og ikke bare en opblæst version af de 2 små toppe, som jeg har nu. Derfor er jeg også meget i tvivl, for jeg er jo ikke interesseret i store bryster, men omvendt er jeg også nervøs for at for lidt vil gøre at der ikke er nok til at få dem til at ligne naturligt runde bryster…

Hvordan er det endt med dig og beslutnign ang str?

1
    37
    10. October

Lm85:

Strop, jamen det er sådan en sort strop med velcro, som sidder hen over brystet for at holde implantaterne nede. Du kan google bryststrop, så kan du se den.

Hvor dejligt, at du fik snakket med din kirurg, og I kom frem til en plan, der har givet dig ro i maven. Nu er der blot tilbage at glæde sig 🙂

Smerterne er til at holde ud, helt bestemt. Men jeg skal dog heller ikke lave ret meget andet end at passe mig selv. Når jeg har hvilet, så føles det som om brysterne sidder helt oppe under hagen.

Side 1 2 3 4 5 6 7

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.