Fora Brystoperation Andre der skal have en bfo i februar??:-)flag

0 visninger

12 svar

1
    17

Andre der skal have en bfo i februar??:-)

24. januar

Jeg skal opereres i februar måned, er der mon andre herinde der skal??. ( selvfølgelig kun hvis der bliver åbnet op igen) Håber jeg godt nok:-)

2
    3

Jeg skal have lavet bfo den 15/2 og håber og Beder til at de lukker op igen, har virkelig set frem til den operation🙏🏻😊

1
    17
    25. januar

Samme her.. Har endelig truffet beslutningen efter mange års overvejelser- og jeg vil det bare så meget.. Hvor skal du have “lavet dem” henne?? Jeg skal på Roskilde privat hospital😊

0
    0
    26. januar

Jeg har en den 9 feb 😀 i Sverige – så der er heldigvis ikke lukket ned.
    Nogen der har et par gode råd til tøj efter operationen?

1
    17
    26. januar

Hvor er du heldig, – ville ønske nu at jeg havde valgt et sted i Sverige, kan slet ikke overskue at den bliver aflyst..  men det tror jeg nu den gør:-(

0
    0
    26. januar

An42: Ja jeg følger godt nok også for dem der har planlagte operationer i Denmark 🙁

og jeg tror kosmetiske operationer er det sidste de åbner 😮

2
    3

Så blev operationerne lige udskudt endnu engang🤦‍♀️😢😢 det var lige et slag i ansigtet. Jeg er selvfølgelig klar over at vi selvfølgelig skal passe på hinanden og få bugt med dette her corona- men hvor er det bare øvvvvvv😢

2
    3

Jeg er lige blevet ringet op af Amalieklinikken som er der jeg skal opereres og min operation er ikke udskudt, men er stadig 15/2, da den er mere end kosmetisk💪🏻💪🏻💪🏻🙏🏻❤️ Det var en fantastisk fødselsdagsgave at få, så om 14 dage er jeg forhåbentlig en kvinde med en helt anderledes krop😊

0
    0
    2. februar

Uhh – Min er den 9 – Ønsker dig held og lykke! 😀👏🏼
    Er så spændt på min egen!! 😍😍😍

4
    34
    21. april

hvordan er det gået med jeres operationer?

FU: 20/4-21, Amalieklinikken
    BFO: 26/5-21, Amalieklinikken, mentor dråbeformede, 355 ml medium profile
    Før: 75A
    Nu:80B/75C
    0
    0
    22. april

@MajaKryh skrev:

hvordan er det gået med jeres operationer?

Selve operationen gik fint! Men

fik efterfølgende staffylykokker i venstre ar, væskede helt sindssygt og troede jeg havde fået et kæmpe sår under arret, det var så mit implantat der var på vej ud, så for 2 uger siden (på lørdag) måtte jeg akut til Sverige og opereres i lokal bedøvelse 😳 skræmmende oplevelse når jeg aldrig har været i lokal bedøvelse før.
    Skal have fjernet sting på Tirsdag og har hverken haft smerter eller væskede 👏🏼 Så jeg tror det er som det skal være nu.
    Oven i det hele fik jeg morfin forgiftning og tabte mig 12 kilo, er 155 og vejer 56 ish. normalt (er en lille skid 😅) vejer nu 44,2 og kan ikke komme op i vægt igen pt. men jeg har også forhøjet stofskifte – så jeg har aldrig kunne tage på 🤷🏽‍♀️
    så jeg håber på bedring nu og er skide nervøs for og tage tapen af på lørdag 🙄

• Dette svar blev ændret 2 måneder af  .
    • Dette svar blev ændret 2 måneder af  .
    4
    34
    23. april

@Babybrownies81 skrev:

Selve operationen gik fint! Men

fik efterfølgende staffylykokker i venstre ar, væskede helt sindssygt og troede jeg havde fået et kæmpe sår under arret, det var så mit implantat der var på vej ud, så for 2 uger siden (på lørdag) måtte jeg akut til Sverige og opereres i lokal bedøvelse 😳 skræmmende oplevelse når jeg aldrig har været i lokal bedøvelse før.
    Skal have fjernet sting på Tirsdag og har hverken haft smerter eller væskede 👏🏼 Så jeg tror det er som det skal være nu.
    Oven i det hele fik jeg morfin forgiftning og tabte mig 12 kilo, er 155 og vejer 56 ish. normalt (er en lille skid 😅) vejer nu 44,2 og kan ikke komme op i vægt igen pt. men jeg har også forhøjet stofskifte – så jeg har aldrig kunne tage på 🤷🏽‍♀️
    så jeg håber på bedring nu og er skide nervøs for og tage tapen af på lørdag 🙄

hold da op, en oplevelse!  Det lyder godt nok frygteligt. Jeg vidste slet ikke man kunne operere der i lokalbedøvelse. OG en morfinforgiftning oven i hatten?! Eeej, stakkel.
    Godt at høre der ikke har været noget siden da, men det er da lidt spændende hvad de siger morgen. Jeg krydser fingre for dig, at alt er vel og de forsvundne kilo også finder vej til dig igen.

FU: 20/4-21, Amalieklinikken
    BFO: 26/5-21, Amalieklinikken, mentor dråbeformede, 355 ml medium profile
    Før: 75A
    Nu:80B/75C
    0
    0
    23. april

@MajaKryh skrev:

hold da op, en oplevelse!  Det lyder godt nok frygteligt. Jeg vidste slet ikke man kunne operere der i lokalbedøvelse. OG en morfinforgiftning oven i hatten?! Eeej, stakkel.
    Godt at høre der ikke har været noget siden da, men det er da lidt spændende hvad de siger morgen. Jeg krydser fingre for dig, at alt er vel og de forsvundne kilo også finder vej til dig igen.

Ja jeg har aldrig haft det så skidt eller været så syg 😳

Jeg snakkede med min kirurg igår og alt er som det skal være, har hellere ikke staffylykokker i kroppen mere 🤞🏼👏🏼
    Tak ❤️ Ja det håber jeg også – lige pt. Ser det voldsomt ud med 410 ml. Når kiloene bare er væk! Og jeg plejer også og træne, men det har ikke været muligt pga. cornona – men så sætter det sig da de rigtige steder – min læge troede simpelhent jeg havde fået en spiseforstyrrelse fordi jeg så syg ud 😳 jeg kan slet ikke tåle og tabe mig mere 🤷🏽‍♀️ Men klinikken siger at min krop har fået et chok og fordi jeg har været på så meget pincilin – Håber ihverfald snart det vil gå den anden vej 😀

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.