0 visninger
1 svar
-
Hejsa,
Jeg har fået tid til en forundersøgelse/BFO hos plastikkirurg Mathilde Breitenbauch. Jeg kan se, at hun først blev uddannet speciallæge i plastikkirurgi i 2020, og med corona og lockdown af operationer som BFO, kan jeg næsten regne ud, at hun ikke har megen erfaring. Det gør mig en lille smule utryg, da det jo er en operation for livet. Hun er sikkert dygtig, men alligevel vil jeg gerne høre, om nogle af jer har erfaringer med hende? Eller kan anbefale en anden, mere erfaren, kirurg på Aleris Hamlet i Aarhus?
Bh. Lullu
<h1></h1>Altså nu ved jeg godt, at alle kirurger skal samle erfaring, og at der ikke er nogen garanti for at alt går godt første gang selv med en meget erfaren kirurg ( skal selv have reoperation og er opereret af meget erfaren og anerkendt kirurg på Hamlet Aarhus) men jeg ville personligt vælge en mere erfaren kirurg, det er der slet ingen tvivl om. Det er mit indtryk at både Frantz og Pavia har et rigtig godt ry!!😊. Og ellers tag til forundersøgelse samme dag hos to forskellige kirurger, det må du jo gerne👍
Bfo + løft d.9/12 hos Frants Grymer på Aleris Hamlet i Arhus.
Jeg skal have Mentor runde moderat + profil. 200 ml. i venstre bryst og 275 ml. i højre bryst.
Er 39 år, 171 cm. og 60 kg. og mor til to på 2.5 år og 5 år.
Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.