Fora Brystoperation Anbefaling af kirurg hos Aleris Hamlet i Aarhusflag

0 visninger

1 svar

0
    1

Anbefaling af kirurg hos Aleris Hamlet i Aarhus

6. marts

Hejsa,

Jeg har fået tid til en forundersøgelse/BFO hos plastikkirurg Mathilde Breitenbauch. Jeg kan se, at hun først blev uddannet speciallæge i plastikkirurgi i 2020, og med corona og lockdown af operationer som BFO, kan jeg næsten regne ud, at hun ikke har megen erfaring. Det gør mig en lille smule utryg, da det jo er en operation for livet. Hun er sikkert dygtig, men alligevel vil jeg gerne høre, om nogle af jer har erfaringer med hende? Eller kan anbefale en anden, mere erfaren, kirurg på Aleris Hamlet i Aarhus?

Bh. Lullu
    <h1></h1>

8
    177
    6. marts

Altså nu ved jeg godt, at alle kirurger skal samle erfaring, og at der ikke er nogen garanti for at alt går godt første gang selv med en meget erfaren kirurg ( skal selv have reoperation og er opereret af meget erfaren og anerkendt kirurg på Hamlet Aarhus) men jeg ville personligt vælge en mere erfaren kirurg, det er der slet ingen tvivl om. Det er mit indtryk at både Frantz og Pavia har et rigtig godt ry!!😊. Og ellers tag til forundersøgelse samme dag hos to forskellige kirurger, det må du jo gerne👍

Bfo + løft d.9/12 hos Frants Grymer på Aleris Hamlet i Arhus.
    Jeg skal have Mentor runde moderat + profil. 200 ml. i venstre bryst og 275 ml. i højre bryst.
    Er 39 år, 171 cm. og 60 kg. og mor til to på 2.5 år og 5 år.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.