Fora Brystoperation AK Nygart ved Jesper Trillingsgaard eller Amalieklinikken ved Jens Jørgensen ?flag

0 visninger

2 svar

1
    3

AK Nygart ved Jesper Trillingsgaard eller Amalieklinikken ved Jens Jørgensen ?

31. marts

Hej alle.

Jeg er så meget i tvivl om jeg skal vælge Amalieklinikken eller AK Nygart til min kommende bfo.

Jeg er lidt nervøst anlagt, når det kommer til mit udseende og operation 🙈 Så jeg vil så gerne bare vælge det absolut bedste sted, og af den grund har jeg valgt enten at det skal være Jesper Trillingsgaard hos Nygart eller Jens Jørgensen hos Amalieklinikken.

Nu kan jeg bare ikke helt finde ud af, hvem jeg skal vælge. Jeg hælder nok pt mest til Jesper hos Nygart, da han har mulighed for et operere mig på en dato, der ville passe helt perfekt ind i mit familieliv med to børn, ferie osv. Herudover finder jeg det bare virkelig attraktivt, at jeg kan blive behandlet i Århus. Da jeg selvfølgelig gerne vil undgå turene til København, når jeg har to små børn (er bosat i Jylland). Men selvfølgelig er dette ikke alt afgørende.

Derfor spørger jeg jer nu; hvem vil i anbefale – og er der nogen, som har erfaringer (både ris og ros) med disse to kirurger?

På forhånd, tusind tak! 😁

• Dette emne blev ændret 1 måned, 3 uger af Avatar of _camilla_ _camilla_.
    • Dette emne blev ændret 1 måned, 3 uger af Avatar of _camilla_ _camilla_.
    5
    24
    9. april

Hej Camilla

Jeg har personligt selv valgt Amalieklinikken. Jeg har læst for meget dårlig om Nygart i forbindelse med, at resultatet ikke er blevet som ønsket – der er Nygarts kirurger ifølge nogle, enormt dårlige til at tage ansvar og tilbyde reoperationer. Jeg har aldrig været i tvivl om mit valg, og det er jeg SÅ glad for.

Jeg har fået det mest naturlige og smukke resultat jeg kunne ønske mig, på trods af lidt deforme bryster. Det kan slet ikke ses. Jeg synes det var helt fantastisk, at der også fulgte en overnatning med. Det var virkelig rart. Personalet er så søde, og hele oplevelsen var egentlig bare virkelig positiv. Hvis jeg skal have lavet mere, skal det klart også være hos Amalieklinikken. Jeg er også blevet opereret af Jens Jørgen.

Mvh

0
    3
    14. april

Jeg kender ingen af det to kirurger, men jeg blev opereret af Jens Bengaard hos Nygart i Århus i februar mdr, og alt er gået perfekt og er endt med det flotteste resultat 😊😊 de er virkelig søde derude og Jens  lyttede  virkelig til mine ønsker..prøvede på ingen måde at påvirke mit valg af str fx.  Jeg fik 825ml motiva  corse profil lagt under musklen, og det er bare så flot,  og slet ik for stort..arret er næsten ik til at se og forløbet er gået så godt..Så kan varmt anbefale dem🥰 er opereret to gange før på andre klinikker, og Nygart i Århus er klart det bedste . Men der er jo mange meninger og holdninger, så lyt til din mavefornemnelse👍

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.