Fora Brystoperation 7 uger post up 400 ml højprofil af grymerflag

0 visninger

8 svar

0
    20

7 uger post up 400 ml højprofil af grymer

4. februar

Er der andre der har oplevet at man syntes brysterne bliver mindre og og fylden foroven falder med tiden når hævelsen aftager? Jeg syntes her 7 uger senere at min bryster er mindre og sidder lavere end i starten . Syntes de var mega flotte da de var 2 uger gamle end det er nu. Der var meget mere fylde foroven end der var nede. Og de sad højt og lige i skabet. Syntes nærmest de blevet alt for naturlige nu og og kedelige😩 ville gerne have beholdt den fylde foroven. Der er stadig nogey men er bekymret når der gået 7 uger nu Hvadså når der gået 1 år fortsætter de bare med at falde på plads også mister jeg fylde og størrelse på samme tid😭

billedet er fundet på nettet og ligner præcis mine bryster nu og vi har samme krop som på billedet.

Log ind for at se 1 billede

7
    169
    4. februar

Jeg synes de er vildt smukke. Jeg ville være lykkelig. Jeg blev opereret af Grymer 9/12, og har lige lagt billeder op, da jeg ikke synes mit resultat ser harmonisk ud, og jeg frygter bottoming out. Jeg ville elske bryster som dem på billedet, men jeg kan også godt lide det naturlige😊. Prøv evt, at se min nye tråd🙈

Bfo + løft d.9/12 hos Frants Grymer på Aleris Hamlet i Arhus.
    Jeg skal have Mentor runde moderat + profil. 200 ml. i venstre bryst og 275 ml. i højre bryst.
    Er 39 år, 171 cm. og 60 kg. og mor til to på 2.5 år og 5 år.
    7
    169
    4. februar

Hvad gav du udtryk for over for Grymer, at dit ønske var? Det er jo ret afgørende😊. Hvis det ikke er det naturlige look, du er gået efter, så kan jeg godt følge dig. Det jeg synes er smukt ved brysterne på billedet er, at de ser næsten for gode ud til at være ægte, men heller ikke kunstige ud. Lige det look jeg selv gik efter. Men går man efter et mere fake look, så kan jeg sagtens følge dig i, at de ser meget naturlige ud😊

Jeg skal have Mentor runde moderat + profil. 200 ml. i venstre bryst og 275 ml. i højre bryst.
    7
    142
    4. februar

@Y2611 skrev:

Er der andre der har oplevet at man syntes brysterne bliver mindre og og fylden foroven falder med tiden når hævelsen aftager? Jeg syntes her 7 uger senere at min bryster er mindre og sidder lavere end i starten . Syntes de var mega flotte da de var 2 uger gamle end det er nu. Der var meget mere fylde foroven end der var nede. Og de sad højt og lige i skabet. Syntes nærmest de blevet alt for naturlige nu og og kedelige😩 ville gerne have beholdt den fylde foroven. Der er stadig nogey men er bekymret når der gået 7 uger nu Hvadså når der gået 1 år fortsætter de bare med at falde på plads også mister jeg fylde og størrelse på samme tid😭

billedet er fundet på nettet og ligner præcis mine bryster nu og vi har samme krop som på billedet.

Hej! Det du oplever er helt normalt, og ‘desværre’ ikke noget man kan undgå overhovedet. Du er meget hævet de mange første uger, og den hævelse vil aftage, hvorfor brysterne kan syne mindre, jo mere hævelsen og væsken falder. Det kan man ikke undgå. Man siger jo at brysterne først er på plads efter 3-6 måneder, så du skal helt sikkert regne med, at hævelsen og formen ændrer sig med tiden. Dog vil jeg dog sige du har massere af fylde ovenpå, og stadig meget runde bryster. Når du har valgt høj profil, så kommer de jo ikke til at hænge eller se meget naturlige ud, så det tror jeg ikke du skal bekymre dig om. Jeg er dog personligt mest til så lidt fylde som muligt opadtil. Jeg bruger et brystbånd for at speede processen op, og få dem så langt ned som muligt.

0
    20
    4. februar

@Pilgren skrev:

Jeg synes de er vildt smukke. Jeg ville være lykkelig. Jeg blev opereret af Grymer 9/12, og har lige lagt billeder op, da jeg ikke synes mit resultat ser harmonisk ud, og jeg frygter bottoming out. Jeg ville elske bryster som dem på billedet, men jeg kan også godt lide det naturlige😊. Prøv evt, at se min nye tråd🙈

hej pilgrin. Jeg er blevet opereret for anden gang af grymer da jeg også fik bottoming out i min operationen sidste år. Skriv gerne hvis du har spørgersmål indtil det. Gik med” deformet “ bryster i et helt år. Så jeg er selvføgelig taknemmelig for hvor flotte og naturlige mine bryster er nu. Grymer brugte den kapsel “ eller væv som danner sig med tiden rundt om implantatet til at sye og styrke brystfolden. Pga for svagt væv så skred mine implantater for langt ned sidste år.

0
    20
    4. februar

@Pilgren skrev:

Hvad gav du udtryk for over for Grymer, at dit ønske var? Det er jo ret afgørende😊. Hvis det ikke er det naturlige look, du er gået efter, så kan jeg godt følge dig. Det jeg synes er smukt ved brysterne på billedet er, at de ser næsten for gode ud til at være ægte, men heller ikke kunstige ud. Lige det look jeg selv gik efter. Men går man efter et mere fake look, så kan jeg sagtens følge dig i, at de ser meget naturlige ud😊

at det skulle være Naturligt men med fylde foroven går slet ikke efter fake look. Men syntes de var meget pænere da de var puffy foroven🙄 men er selvf stadig megaaaa glad for mit resultat og ALLE siger de er så flotte og naturlige og størrelsen passer mig helt perfekt.

7
    169
    5. februar

Jeg skriver lige en pb senere i dag. Tak😊. Og synes altså virkelig de bryster er top lækre👌🏻

0
    20
    5. februar

@Pilgren skrev:

Jeg skriver lige en pb senere i dag. Tak😊. Og synes altså virkelig de bryster er top lækre👌🏻

det er du velkommen til. 😊 og tak!

0
    20
    6. februar

@Mialine12345 skrev:

Hej! Det du oplever er helt normalt, og ‘desværre’ ikke noget man kan undgå overhovedet. Du er meget hævet de mange første uger, og den hævelse vil aftage, hvorfor brysterne kan syne mindre, jo mere hævelsen og væsken falder. Det kan man ikke undgå. Man siger jo at brysterne først er på plads efter 3-6 måneder, så du skal helt sikkert regne med, at hævelsen og formen ændrer sig med tiden. Dog vil jeg dog sige du har massere af fylde ovenpå, og stadig meget runde bryster. Når du har valgt høj profil, så kommer de jo ikke til at hænge eller se meget naturlige ud, så det tror jeg ikke du skal bekymre dig om. Jeg er dog personligt mest til så lidt fylde som muligt opadtil. Jeg bruger et brystbånd for at speede processen op, og få dem så langt ned som muligt.

hej tak for svar, ja er helt enig med dig ved godt det ikke kan undgås.
    Er alligevel stadig glad for mit resultatet taget i betragtning af jeg var helt flad før så skal jeg ikke brokke mig på mine 400 ml😂😂😂

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.