Fora Brystoperation 550 ml ultra highflag

427 visninger

1 svar

0
    2

550 ml ultra high

18. October

Hejsa, skal snart få lavet bryster for anden gang i mit liv. Lige nu har jeg 350 ml medium profile og skulle gerne snart få 550 ml UHP med løft, da min kirurg sagde det passede godt til mig. Jeg gad virkelig godt se bryster i den boldgade. Så hvis I har lyst til at vise dem frem, ville det hjælpe mig meget. Har nemlig kigget på diverse tråde, og synes ikke man kan finde særlig mange over 400 ml..

Min højde er 156 og vægt 60 kg

1
    600
    22. December

Hej med dig , jeg har 350 ml HP og vil op til 550-590 ml UHP … det her er billeder jeg har fundet på nettet. sorry kvalitet.. men jeg søger også kvinder med den størrelse så jeg nogenlunde kan forestille mig resultatet.. du kan se inde på facebook gruppen plastik (noget i den dur) herinde kan du søge efter kvinder med den størrelse evt

Log ind for at se 19 billeder

bfo 16 juni 2010 hos vivi bakholdt : 350ml high profile. fra mikro 70A til 70E. -158cm høj + 56kg ca (28år)

- vil op i 500-550 ml ved Jens pilegaard

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.