Fora Kirurgi i udlandet 4 måneder mave og brysterflag

767 visninger

13 svar

21
    99

4 måneder mave og bryster

Dec 2014

Så er min mave efter stor maveplastik og brystløft og reduktion knap 4 måneder gammel. Den bedste julegave til mig selv. Skulle have gjort det for 20 år siden:-)

I ønskes alle en vod jul og et forrygende nytår. Til februar er der planlagt nye arme.

Juleknus. image

Log ind for at se 1 billede

Den 26.03.14: ansigtsløft, halsløft, øjenbrynsløft og fedtinjektion i kinder.
    Den 27.08.14: stor abdominalplastik med fedtsugning, brystløft og brystreduktion.
    Den 08.02.15: arm- og lårløft med fedtsugning, samt fedtsugning af knæ.
    Operationssted: Litauen.
    Kirurg: Maslauskas.
    0
    0
    Dec 2014

Super flot resultat – dejligt at du er glad for det. Må jeg spørge hvor gammel du er ? 😉

Har du måske også et ”før” billede?

Glædelig jul 🙂

21
    99
    Dec 2014

Jeg er tæt på 60 år 🙂 skulle have gjort det for 20 år siden. image

image

Log ind for at se 2 billeder

Den 27.08.14: stor abdominalplastik med fedtsugning, brystløft og brystreduktion.
    107
    862
    Dec 2014

Det er virkelig blevet flot. Tillykke 🙂 Og rigtig glædelig jul 🙂

4
    0
    Dec 2014

Det er bare vildt flot. Tillykke og god jul

42
    1.3k
    Dec 2014

Helt fantastisk resultat. Så flot navle.

HVor meget blev fjernet fra maven?

Tragtbrystopereret 2006. Operation for flarring rib 2009, FU Citadel 2012. FU Arffmann 2012. Maveplastik og brystforstørrelse januar 2016 ved Luxuskirurgi i Litauen. 500 ml anatomiske Polytech implantater. Syet mavemuskler som var skredet 12-14 cm pga graviditeter. Fjernet 1.5 kg hud.
    21
    99
    Dec 2014

Fedtsuget 450 g fra hver flanke og 330 g fra maven. Der er strammet gevaldigt op i muskulaturen så maven ikke buler ud mere.

3
    10
    Dec 2014

hej kisser1  hold da op et flot resultat

jeg vil også få lavet et arm og lårløft men er lidt nervøs få om hvis der sker noget når jeg kommer hjem som eks.

infektion i såret at jeg så ikke vil have ret til at blive behandlet her hjemme .

og hvis jeg må spøger

hvordan kommer jeg i kontakt med dem og hvad er prisen

16
    185
    Dec 2014

Ser rigtig smukt ud…..! Glæder mig nu bare endnu mere til jeg skal samme sted hen

35 år - vægttab: 55 kg uden gb
    Bfo + stort løft, runde high profile Mentor Cohesive1 500ml under musklen på Scanstad Klinikken d. 19/2 2009, af Dr. Finn Worm Knudsen.
    Stor abdominalplastik, fedtsugning og armplastik d. 20/3 2015 (1 kg hud, 1050gr fedtsuget), Dr. Donatas
    Ønskes: løft af baller + lårplastik (2015/2016)
    16
    185
    Dec 2014

Hov al tekst kom ikke med :/
    Var fedtsugningen med i prisen Kisser?
    Synes virkelig dine ar er blevet flotte, håber selv på samme resultat.
    Knus Maria

35 år - vægttab: 55 kg uden gb
    Bfo + stort løft, runde high profile Mentor Cohesive1 500ml under musklen på Scanstad Klinikken d. 19/2 2009, af Dr. Finn Worm Knudsen.
    Stor abdominalplastik, fedtsugning og armplastik d. 20/3 2015 (1 kg hud, 1050gr fedtsuget), Dr. Donatas
    Ønskes: løft af baller + lårplastik (2015/2016)
    21
    99
    Dec 2014

For de 31.000 kr fik jeg maveplastik, brystløft og reduktion og fedtsugning. Det var 2 gang jeg var der føderale fik jeg rabat. Klinikken har den laveste komplikation rate i Europa. Hvis der gik infektion kan jeg ikke forestille mig at blive afvist i Danmark.

21
    99
    Dec 2014

Kristina læs mine andre tråde, under kirurgi i udlandet, og du vil kunne følge hele forløbet.

Jeg startede at Google det jeg ville have lavet fx nu armplastik, Litauen. Jeg fravalgte Kirurgirejser fordi det var væsentlig dyrere. Hotel mv og mine erfaringer kan du læse om i de andre tråde.

3
    10
    Dec 2014

Tak for svar undskyld jeg spøger men hvad skal du give for arm og lårløft kisser1

21
    99
    Dec 2014

Har først lige sendt mail med billeder til Klinikken. Regner med at Maslauskas har vurderet og kommet med pris efter nytår. Så skal jeg nok orientere om prisn.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.