Fora Brystoperation 325mø, 350ml eller 375ml??flag

0 visninger

4 svar

0
    3

325mø, 350ml eller 375ml??

1. december

Hej, jeg skal snart have en brystforstørrende operation. Jeg er 169cm høj og vejer 59 kg, er slank bygget. Jeg står med overvejelserne om at få enten 325ml, 350ml eller 375ml i som vil være en moderat plus profil. Lægen målte mit bryst diameter til 13cm og jeg har allerede hvad lægen kunne gætte sig til 400ml “fedt” i mine naturlige bryster. Jeg er virkelig i tvivl om størrelsen, ønsker fyldige bryster som passer til min krop, de skal se flotte og fyldige ud, uden de ser vulgære ud til min krop. Nogle der har nogenlunde samme mål og har fået sat samme størrelser i? billeder tages gerne imod! 🙂

7
    19
    1. december

Hej

Jeg er 166 høj og vejer 54 kg. Jeg har fået 375 ml medium profile.

Jeg brugte 70b/c før og bruger 70f nu. Det lyder voldsomt i bh str, men synes slet ikke de er for store! Jeg er glad for at jeg valgte 375 ml, som var Max af det jeg skulle vælge imellem.

Du får lige et før og efter billede.

Jeg blev opereret i starten af oktober, så de er ikke faldet 100% på plads endnu, men de er godt på vej ?

Log ind for at se 2 billeder

0
    3
    2. december

Mange tak for svar! de er virkelig flotte! de ser ikke gigantiske ud nej, det er lige en størrelse jeg vil have! Hvad blev du målt ved brystet og hvor blev du opereret? og var det under eller over musklen?

Jeg er målt 13cm i diameter og hvis jeg vælger 375ml vil det være en moderat plus profil, betyder det så, at jeg har en anelse mindre bryster end hvad du havde før din operation? 🙂

7
    19
    4. december

Tak jeg er også rigtig glad for dem!

Jeg mener jeg blev målt til 12 eller 13, kan ikke huske det 100 %.

Jeg blev opereret på amalieklinikken af Jens Jørgen. Og det var under musklen.

Mon ikke vi har samme udgangspunkt? Jeg tror ikke at du vil fortryde at tage 375 ml

5
    43
    7. august

Wauw LeaMarie! De er jo så flotte! Jeg skal selv opereres d 24 af samme læge, med nogenlunde udgangspunkt som dine. Bruger 75c men mangler fylder foroven. Jeg glæder mig så meget! Har også valgt medium profile bare 350ml 🙂

BFO Amalieklinikken august 2020
    325 ml plus profil mentor runde implantater

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.