Fora Brystoperation Vil 350 ml. få mig til at se stor ud ?flag

0 visninger

4 svar

0
    2

Vil 350 ml. få mig til at se stor ud ?

9. september

Hej alle

Jeg har tid til min første BFO på Aleris-Hamlet I Aarhus(hos Jes) om en lille måneds tid, men er virkelig meget i tvivl om hvilken størrelse der vil være den rigtige for mig. Jeg er 170 cm høj, vejer 60 kg og bruger en 80A – mine bryster har mistet det meste af deres fylde efter børn og amning. Valget står mellem enten 275 ml. moderat+ eller 350 ml. højprofil – runde implantater fra Mentor, under musklen.

Mit mål er på ingen måde at få ”store” bryster, men bare at få noget fylde tilbage. Til forundersøgelsen syntes jeg prøve-implantaterne på 350 ml. sad virkelig flot på mig, og Jes mente også at disse ville fylde min løse hud bedst ud.

Men jeg er nevøs for, om 350 ml. vil få mig til at se for stor eller ”konet” ud? Bør jeg holde mig til de 275 ml.? Og er der evt. nogen derude, der har lyst til at dele deres erfaringer?

På forhånd tak!

• Dette emne blev ændret 2 uger, 5 dage af Avatar of ShyLady ShyLady.
    • Dette emne blev ændret 2 uger, 5 dage af Avatar of ShyLady ShyLady.
    7
    19
    11. september

Det tror jeg bestemt ikke det vil. Jeg er 167 og vejer omkring 65 kg og jeg har fået 350 ml lagt i for 2 mdr siden. Jeg fik også mine lavet efter fødsel af to børn og fordi jeg manglede fylde.
    De passer simpelthen så godt til min krop og der er ingen der har opdaget at jeg har fået dem lavet. Mine er dog moderat plus profil men det tænker jeg ikke gør den store forskel lige der.
    jeg er så glad for at jeg ikke valgte at få dem mindre for så tror jeg faktisk at jeg havde fortrudt størrelsen😊

BFO d. 19/7 hos Aleris Hamlet Aalborg - Mathilde Breitenbauch. 350 ml moderat plus Mentor rund
    5
    21
    15. september

Jeg er 174, og vejer ca. 58kg og fik 450 høj profil, for en måned siden. Ligesom dig, havde jeg ingen bryster grundet amning og synes måske derfor også det virkede ekstra voldsomt at gå fra helt flad til høj profil.

Jeg var meget i tvivl op til min operation, og endte faktisk med at gå fra 500 til 450, bare fordi jeg var så nervøs for at det ville blive ALT for voldsomt. Jeg har aldrig haft et ønske om kæmpe bryster, bare at det skulle være proportionelt til mine bredde hofter og skuldre.
    Set i bakspejlet kunne jeg sagtens have valgt 500. Men man bliver let skræmt over hvor voldsomt det lyder, og det er vildt svært at forestille sig. Særligt når man står med de der tarvelige prøvebh’er der virkelig, som du selv siger, får det til at se meget konet ud!

Inden min operation talte jeg med flere der havde fået det lavet, og alle anbefalede mig at gå efter det størst muligt anbefalede, fordi de selv efterfølgende ville ønske de havde valgt større. Jeg tænkte “ja, ja, det kan godt være I tænker sådan, men det er noget helt andet for mit vedkommende”. Det var det ikke 🤣🙈

Tag 350, du vil ikke fortryde det. Jeg lover det ikke bliver konet eller voldsomt 😊

0
    2
    16. september

Mange tusind tak for jeres svar, de er meget hjælpsomme for mig

0
    3
    Lørdag kl. 16:48

@Littlemisssunshine skrev:

Jeg er 174, og vejer ca. 58kg og fik 450 høj profil, for en måned siden. Ligesom dig, havde jeg ingen bryster grundet amning og synes måske derfor også det virkede ekstra voldsomt at gå fra helt flad til høj profil.

Jeg var meget i tvivl op til min operation, og endte faktisk med at gå fra 500 til 450, bare fordi jeg var så nervøs for at det ville blive ALT for voldsomt. Jeg har aldrig haft et ønske om kæmpe bryster, bare at det skulle være proportionelt til mine bredde hofter og skuldre.
    Set i bakspejlet kunne jeg sagtens have valgt 500. Men man bliver let skræmt over hvor voldsomt det lyder, og det er vildt svært at forestille sig. Særligt når man står med de der tarvelige prøvebh’er der virkelig, som du selv siger, får det til at se meget konet ud!

Inden min operation talte jeg med flere der havde fået det lavet, og alle anbefalede mig at gå efter det størst muligt anbefalede, fordi de selv efterfølgende ville ønske de havde valgt større. Jeg tænkte “ja, ja, det kan godt være I tænker sådan, men det er noget helt andet for mit vedkommende”. Det var det ikke 🤣🙈

Tag 350, du vil ikke fortryde det. Jeg lover det ikke bliver konet eller voldsomt 😊

Hej,bemærkede lige dit skriv,da vi har næsten samme højde,og drøjde:)

går nemlig,og tænker meget over hvilken str ville passe til en krop,som min har b skål,men de hænger meget:( min tanke har længe været noget mellem 350-400 max med rundt implantat(frygter rotation ved dråbeformede)målet er  mellemstore bryster,uden for bred kavaler,der sidder hvor de skal uden de kommer i vejen hvis jeg vil dyrke sport tænker hp har altid haft flade bryster naturligt

går udfra jeg bliver anbefalet stort brystløft ved fu det er nok det jeg gruer mest for…….håber stadig på,at kunne blive mor på et tidspunkt,og kunne amme

Overvejer bfo
    • Dette svar blev ændret 3 dage, 7 timer af Avatar of Myrika Myrika.

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.