Fora Brystoperation 25ml fra eller til?flag

0 visninger

5 svar

0
    6

25ml fra eller til?

30. april

Jeg skal opereres i næste uge. Jeg skal have mentor moderat plus 350ml. Dem der passer til min brystbredde er 325 dia 12,3cm og 350 dia12,6, så vidt jeg kan se. Jeg vil helst ikke have for store bryster. Min kirurg anbefalede 350 og ved jo at de kan lave flotte bryster. Men Jeg ved ikke om jeg skal gå lidt ned i størrelse, for at få fred i mit hovede, for hold da op hvor bruger jeg meget tid på at tænke bryster og om de bliver for store. Jeg kan blive helt panikslagen over mig selv. Håber det er normalt?

Log ind for at se 1 billede

• Dette emne blev ændret 1 uge, 5 dage af Avatar of Spirre Spirre.
    • Dette emne blev ændret 1 uge, 5 dage af Avatar of Spirre Spirre.
    0
    0
    30. april

Det er meget normalt 🙂

jeg fik selv alt for meget i – i forhold til min højde og vægt og har været igennem (og er stadig et frygteligt forløb) så jeg havde holdt mig til det kirurgen siger, de ved bedst 🙂

Held og lykke og tillykke! 😀

0
    6
    30. april

@Babybrownies81 skrev:

Det er meget normalt 🙂

jeg fik selv alt for meget i – i forhold til min højde og vægt og har været igennem (og er stadig et frygteligt forløb) så jeg havde holdt mig til det kirurgen siger, de ved bedst 🙂

Held og lykke og tillykke! 😀

Tak for svar.  Jeg må tage en snak med kirurgen, bare for at få det helt på plads i mit hovede, men også så hun kender mine tanker. Jeg er ked af at høre, at dit forløb ikke er gået som du kunne have ønsket. Rigtig god bedring.

0
    0
    30. april

@Spirre skrev:

Tak for svar.  Jeg må tage en snak med kirurgen, bare for at få det helt på plads i mit hovede, men også så hun kender mine tanker. Jeg er ked af at høre, at dit forløb ikke er gået som du kunne have ønsket. Rigtig god bedring.

God ide 🙂

Tak skal du have! Bedring er vist snart på vej! 🤞🏼

0
    6
    4. maj

Så fik jeg takt med kirurgen. Hun mener ikke der er den store forskel. Jeg vil få lidt mere fylde ude i siden hvor jeg mangler. Det er 3 mm Det drejer sig om, så nu lytter jeg til kirurgen, og håber at vågne med et par flotte bryster på torsdag.

4
    28
    4. maj

@Spirre skrev:

Så fik jeg takt med kirurgen. Hun mener ikke der er den store forskel. Jeg vil få lidt mere fylde ude i siden hvor jeg mangler. Det er 3 mm Det drejer sig om, så nu lytter jeg til kirurgen, og håber at vågne med et par flotte bryster på torsdag.

Tak for opdatering. Har du lidt mere ro i maven nu? 

Held og lykke med operationen torsdag. Det bliver spændende

FU: 20/4-21, Amalieklinikken
    BFO: 26/5-21, Amalieklinikken, mentor dråbeformede, 355 ml medium profile

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.