Fora Anden plastikkirurgi og kosmetisk behandling N√¶seoperation 2021: Aksel Gr√łntved, Claus Gregers eller Henrik Bredahlflag

0 visninger

2 svar

0
    3

2021: Aksel Gr√łntved, Claus Gregers eller Henrik Bredahl

11. maj

Hejj allesammenūüėä

Jeg har i mange √•r √łnsket at f√• en n√¶se operation. Mange siger at udlandet er bedre end Danmark, men jeg er specielt ikke s√• glad for at skulle tag til udlandet for at blive opereret i et fremmed sted under bed√łvelse. Vil helst blive opereres i Danmark.

Jeg har en bule på næsen og en tip som går en smule nedad.

Mine √łnsker er at f√• bulen fjernet og f√• tippen rettet en smule opad. Jeg vil stadig ligne mig selv, men bare med den n√¶se jeg altid har forstillet mig selv at have.

Jeg kunne godt t√¶nke mig at h√łre fra nogen af jer der kender til Aksel Gr√łntved, Claus Gregers og Henrik Bredahl. Aksel er ham jeg overvejer h√łjst da han er t√¶ttere p√• hvor jeg bor. Jeg f√łler ikke at jeg har set nok arbejde fra Claus Gregers, og det er sv√¶rt at finde noget om Henrik Bredahl, is√¶r billeder af hans arbejde p√• Mylooks

Det ville v√¶re s√• fedt hvis ogs√• i kunne dele billeder!‚̧ԳŹ

Her er et billede af min naturlig næse..

Log ind for at se 1 billede

0
    2
    20. maj

Jeg har fået lavet min hos Aksel og vil ikke anbefale ham. Vi er tre veninder der har fået lavet  næse hos ham og ingen af os er tilfredse

• Dette svar blev √¶ndret 4 m√•neder af Avatar of Armela K. Armela K..
    • Dette svar blev √¶ndret 4 m√•neder af Avatar of Armela K. Armela K..
    0
    3
    20. maj

@Armela K. skrev:

Jeg har fået lavet min hos Aksel og vil ikke anbefale ham. Vi er tre veninder der har fået lavet  næse hos ham og ingen af os er tilfredse
    <ul id=”bbp-reply-revision-log-367639″ class=”bbp-reply-revision-log”>
    <li id=”bbp-reply-revision-log-367639-item-367640″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev √¶ndret 4 timer, 27 min af ¬†.

<ul id=”bbp-reply-revision-log-367639″ class=”bbp-reply-revision-log”>
    <li id=”bbp-reply-revision-log-367639-item-367640″ class=”bbp-reply-revision-log-item”>Dette svar blev √¶ndret 4 timer, 27 min af ¬†.

Shit, det er jeg virkelig ked af at h√łre ūüôĀ

Skal du have en til operation på næsen hos en anden, eller har du lige blevet opereret af ham?

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Premiumsponsorer
Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-r√•dgiver, der ud fra dine s√¶rlige √łnsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har f√•et 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks st√łrste database af uafh√¶ngige klinikbed√łmmelser, indsamlet gennem mere end 10 √•r.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne p√• denne side er vejledende og m√• ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne p√• Mylooks.dk m√• aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet p√• denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilh√łrer Mylooks.dk. Indholdet m√• ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne p√• denne side m√• kun anvendes til privat brug.