Råd og vejledning om plastikkirurgi og kosmetisk behandling

Har jeg fået for meget filler i læberne? Ligner en andemund. - Lægens råd

avatar
Simone Nielsen

26. juni 2014

Har jeg fået for meget filler i læberne? Ligner en andemund.

Hej

Jeg har fået sprøjtet Filler ind i læberne i går tidligt i morges, men lige nu synes jeg bare siderne af overlæben er alt for store. Det føles helt hård, i sær på venstre side at overlæben. Jeg er gået i panik og er næsten ved at græde ved tanken om jeg skal gå rundt sådan her, da jeg bliver student om en uge. Det ligner en andemund. Er det bare helt normal hævelse?

Eller er det fordi hun har sprøjtet for meget ind? Jeg kan ikke engnag smile, da overlæben er så hård og stor.

Mvh.
Simone

Profilbillede af Andreas Printzlau
Andreas Printzlau

30. juni 2014
Lægens svar

Hej Simone

Du skal henvende dig på den klinik, der har behandlet dig! Der skal være tilknyttet en læge, som kan tilse dig om nødvendigt.

Det kan sagtens være almindelig hævelse, men andre årsager skal udelukkes. Du kan have fået en blødning, begyndende infektion eller som du selv siger ”for meget filler”. I sidstnævnte tilfælde kan der indsprøjtes et enzym, der opløser en del af filleren.

Med venlig hilsen

Andreas Printzlau
Plastikkirurg

Relateret indhold på Mylooks

Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.