Råd og vejledning om plastikkirurgi og kosmetisk behandling

Tagget: 

Størrelse på penis

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
Dec 2015
Deltager
0 likes
8 indlæg

Hej alle sammen

Jeg har længe gået og været ked af det over min penis.
Jeg har længe følt den er for lille og at egen ikke kan tilfredsstille min kæreste som jeg gerne vil.

Hun siger selv til mig at den er stor men jeg kan inderligt ikke selv se det og bliver ked af det hver gang det bliver bringet på banen.
Vi har alle hørt om folk er blevet joket med hvis de har en lille penis og min familie gør det og jeg bliver fortvivlet og ked af det hver gang..

Hvad kan jeg gøre?

Dec 2015
Deltager
0 likes
8 indlæg

Vi har nu målt den til 24.5 cm i stiv men synes bare ikke det syner af meget

Dec 2015
2 brugere kan lide indlægget
Deltager
2 likes
1 indlæg

Ja 24,5 er da alt for lille! Skynd dig at få bestilt tid ved nærmeste kirurg!

Dec 2015
Deltager
0 likes
8 indlæg

@Snup skrev:

<p>Ja 24,5 er da alt for lille! Skynd dig at få bestilt tid ved nærmeste kirurg! </p>

Dec 2015
Deltager
0 likes
8 indlæg

Tak for et ubrugeligt svar Snup.

Jeg ved ikke hvad der er normalt eller ikke, kun at jeg er ked af det over det og ved ikke om den er for lille eller ej

Dec 2015
1 bruger kan lide indlægget
Profilbillede af Miss600ccMiss600cc
Deltager
147 likes
1.098 indlæg

der er ikke nogen mangler på den front Alex så find noget bedre at bruge tiden på og bed familien og alle andre passe sig selv.

Og hvis kæresten ikke mener din størrelse er et problem så prøv at stole på hvad hun siger for du bliver ikke lykkeligere af at din penis får en længde der nærmer sig knæene med al respekt.

forstår dig egentlig ikke for du må vel have sammenlignet dig selv med kammerater og lignende ligesom de fleste andre mænd…. Så ærlig talt tænker jeg at det du søger mest er bekræftelse og ikke en operation.

og læser du bare lidt på lektien om penis str så tror jeg også godt du ved at du ikke er blandt pygmæerne.

mvh

• 32 år d 11-08-15 mor til 2 fra 2011 og 2014
• Egen bryst volume (uden implantater): 500-600ml per bryst.
• FU 5/1-15 Hamlet.
• BFO 19/1-15 Hamlet.
•Mentor 600ml medium+ Profil lægges ind Dual plane (halvt under og halvt over musklen)
• 800 ml ultra High profile over musklerne 4/11-15 af Frants Grymer v. Teres Århus.
Dec 2015
Deltager
7 likes
52 indlæg

Det er svært at forstå, hvorfor du føler din penis er for lille. Gennemsnitlig er en skandinavisk penis vel omkring 15 cm i erigeret tilstand.
Om du er en god elsker har dog ikke meget med størrelsen på penis at gøre, men det kommer du og de unge kvinder nok først til at finde ud af senere, for det kræver erfaring.
Nærhed, ærlighed, intimitet, inderlighed og viden om, hvordan du stimulerer kvindens følsomme zoner i skeden med fingre og penis, er vigtige elementer.
Held og lykke :-)

De bedste anbefalinger til Teres i Århus. For deres grundighed, dygtige personale og flotte resultater. Er selv opereret af Grymer og er MEGET tilfreds med hele forløbet.
Dec 2015
Deltager
0 likes
8 indlæg

Jeg har altid været flov så har ikke rigtig kigget eller sammenlignet for har tænkt at jeg var under gennemsnit..

Men det er måske forkert opfattelse jeg har haft så

Dec 2015
Deltager
0 likes
8 indlæg

Men tusind taknfor jeres svar, så ved jeg da nu at det ikke er størrelsen der er et problem men min egen opfattelse :)

Jan 2016
Deltager
0 likes
1 indlæg

Gå til en psykolog – du har en stor P..

17. February
Deltager
0 likes
1 indlæg

Hej med jer,

Jeg har selv oplevet problemer med en lille penis, men har fundet en masse løsninger uden kirurgi på den her side Penisforstørrelse hvor de både tilbyder forlængere og piller… Jeg har selv bestilt VigRX, da det virkede som det mest pålidelige produkt. Jeg har brugt det i 2 måneder nu og kan allerede se, at jeg faktisk er vokset cirka 3 centimeter i længden og også lidt i bredden. Tænkte bare at jeg ville dele det med jer andre.

/Martin

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.