0 visninger

9 svar

0
    4

Erfaring litauen

29. January

Hej. Nogen der har været i Litauen og fået maveplastik. Skal derned om 2 uger og vil gerne høre om andre har fået fortaget plastik kirugi / maveplastik dernede ?

0
    182
    12. February

De har en fb side hvor du kan læse andres erfaringer. Skal have lavet bfo af dem til september

27
    531
    14. February

Hej MissF du er sikkert taget afsted, Men jeg har været der i Juli 2016. Var rigtigt glad for stedet. Jeg var ikke helt tilfreds med da de fjernet mit drægnet, de satte kun et lille styk plaster over de to huller. Det ene hul skulle have haft et sting. Da jeg kom på hotellet stod det ud med blod samt jeg har et lille hul pga jeg ikke fik et sting. Håber ikke du får samme problem.

Ellers rigtig prof og dygtigt mennesker man er omgivet af. Jeg var ikke usikker et sek da jeg var der. Vil helt klar tage tilbage hvis jeg skal have lavet noget.

glæder mig til høre fra dig. Pøj Pøj med det hele jeg er super glad for at have fået lavet det. Er så stolt af min mave. Smiler hver gang jeg ser den:) jeg tog den helt rigtigt beslutning om og få lavet min mave. Jeg ville ikke have lavet den andre steder end der. Synes de laver det flotteste snit.

0
    4
    14. February

Sweet: Tak for dit svar. Jeg har nu været dernede og er også kommet hjem igen. Jeg blev opereret i onsdags og alt er gået rigtig godt. De er virkelig dygtige og prof som du siger. Jeg er virkelig overrasket over alt det man får for pengene . Men må jeg lige spørge dig ang smerter efter . Hvor længe går man forover bøjet og hvor længe har man smerter ? Synes godt nok det hele er meget hårdt og smertefuldt lige nu

27
    531
    15. February

Hej MissF tillykke med din nye mave. Det går hurtig over. Jeg gik meget foroverbøjet den første uge ca derfra kunne jeg rette mig mere ud. Du skal nok forvente det går op til 4 uger før du føler dig mere normal.

Ang smerter synes jeg ikke var det store problem. Jeg tog 2 Panodil og to Ipren efter behov der skal så helst gå mindst 4 timer i mellem man tager dem. Jeg valgt og ikke tage de smertestillende piller jeg fik derned efter jeg kom hjem. Jeg vil sige det er værste er hvis man hoster, av av, du skal have støtte under benene når du sover med lidt bøjet ben, hjalp mig. Jeg var meget træt et godt stykke tid efter. Jeg hævet op hvis jeg løftede noget, så la være med det I lannngtid efter. Jeg hævet op fra to uger siden fordi jeg skulle løfte noget tungt.

Husk du også har sting i ryggen, som også skal fejerens sammen med dem i maven. Og det var ikke slem for mig. Men føles mærkeligt fordi jeg troede det ville gør ondt.

Har også fået lave BFO for 3 år siden, så synes det her er meget nemmer og gør slet ikke så ondt.

Pøj Pøj med det hele håber du kan bruge mit svar til lidt.

Synes du ikke bare din mave er smuk nu? Husk og brug din dragt 24/7 jeg have min på i 3 mdr. Var svært at smide den.

0
    4
    15. February

Jo tak skal du ha. Jeg er rigtig glad for resultater, selvom jeg ikke har set det fulde resultat endnu da jeg lige skal ha sting ud, hævelse M.m. Men det er utrolig flot lavet. Det virkelig imponerende hvad de kan. Altså jeg sover også med puder under benene og til ryggen om aften og har ret styr på smertestillende . Er selv sosa, men det bare det med at jeg ikke kan rette mig ud og går foroverbøjet , hvilket giver mig ufattelig smerter i ryggen/lændet. Det nok det væreste synes jeg, også fordi det begrænser mig i alt. Men fik du så lavet bfo 3 år efter? Du må være mega glad for din krop nu så:-) og tak fordi du gider bruge tid på at svare mig 😉 glæder mig til på onsdag, der skal jeg ha stingene ud, var det ik en lettelse ? Forresten, jeg var i bad igår og skulle skifte alt forbinding M.m. Da jeg så fjerner dem på maven , kan jeg se at jeg er blevet lidt hudløs på maven lige over sygningen, det ik farligt el noget vel ? Det fordi der var kommer en blod ansamling der og min hud er meget tynd på det område , så det sad fast på forbindingen da jeg skulle have det af? Lidt svært at forklare

27
    531
    16. February

Hejsa! Nej det med din hud skal du ikke være nervøs over. Klart hvis det skifter farve og bliver varmt så søg læge. Men prøv og sæt det et andet sted dit engle hud eller det brede hvis plaster vi fik med derfra!
    Jeg fik lavet min mave sidste år 2016 i juli. Mine bryster fik jeg lavet første gang i jan for tre år siden og en om OP i okt sammen år pga de var lagt uden på musklen.
    Jo når stingen er væk føler man sig lettede

27
    531
    16. February

Glemte: det kan også være du ikke kan tåle den form for tabe. Når jeg var i bad brugte jeg bruser med varmt vand som hjælp med at få taben væk, og træk det stille af ikke hurtigt….

0
    4
    16. February

Ja det gør jeg nemlig også, jeg skifter det efter jeg har været i bad, det meget nemmere 🙂 Men ja, det bliver spændende på onsdag

27
    531
    21. February

Hej MissF håner alt går godt. Vil lige sige husk det A4 ark med hvordan din sting er lavet. Det gør det meget nemmer for sygeplejersken og fjerne dem. Pøj Pøj med det

Du skal være logged ind for at svare på denne tråd.

Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.
  • Gratis og uforpligtende
    Inden for en uge bliver du kontaktet op af din personlige Mylooks-rådgiver, der ud fra dine særlige ønsker og behov vil finde det bedste tilbud til dig blandt de dygtigste behandlere.
  • Tryghed og kvalitet
    Mylooks henviser kun til klinikker, der har fået 5 ud af 5 stjerner af deres kunder. Mylooks har Danmarks største database af uafhængige klinikbedømmelser, indsamlet gennem mere end 10 år.
  • Spar penge
    Mylooks har over 30.000 brugere, og kan dermed få de bedste priser til dig hos klinikkerne. På den måde sparer du op til 30 % på plastikkirurgi og helt op til 70 % på andre behandlinger.
Oplysningerne på denne side er vejledende og må ikke bruges som erstatning for konsultation, anvisning eller vejledning af en sundhedsperson. Oplysningerne på Mylooks.dk må aldrig stilles til grundlag for diagnoser eller behandlinger. Indholdet på denne side er beskyttet af lov om ophavsret og tilhører Mylooks.dk. Indholdet må ikke kopieres uden skriftlig tilladelse fra Mylooks.dk. Oplysningerne på denne side må kun anvendes til privat brug.