Råd og vejledning om plastikkirurgi og kosmetisk behandling

Tagget: 

BFO medium eller high profile? Hjælp!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
13. February
Deltager
0 likes
7 indlæg

Hej piger!

Jeg har brug for hjælp. Jeg skal have en BFO om en måneds tid og skal have 250 ml i, med runde implantater. Jeg er dog virkelig i tvivl om jeg skal vælge medium eller high profile! Jeg vil gerne have et par flotte bryster, men samtidig må de ikke se alt for fake ud. Min tanke er, at når jeg ikke skal have mere end 250 ml i, vil de måske ikke komme til at se mega fake ud med HP – men hvad tror i?? :)

Hvis nogle derude har fået mellem 2-300 ml i, må i meget gerne ligge et billede ind hvis I har lyst! Synes  ikke jeg kan finde så mange eksempler i den størrelse.

Håber I vil hjælpe – se evt. billedet :-)

IMG_0402

14. February
Profilbillede af 19911991
Deltager
1 like
61 indlæg

Jeg har ikke fået lavet mine selv endnu, men ud fra dit udgangspunkt og ønske med ikke at ville se for fake ud, og med det forholdsvise lave antal ml, ville jeg foreslå HP, så du stadig kan se, at du har fået noget mere fylde.

Har du ikke været til FU endnu og prøvet de forskellige størrelser? :)

Knus

☆☆BFO☆☆
FU: 03.03.17
Opereres d. 30.03.17
450 ml. HP u/m
Citadell i Sverige af Jörg
25. February
Deltager
0 likes
22 indlæg

Hej:-)

Se evt. mine billeder på billeder af dråbeformede – de er 215 i størrelsen og er medium profile:-)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

Match finder det bedste tilbud til dig!
Udfyld skemaet og bliv ringet op af en Mylooks-rådgiver inden for 1-2 hverdage. - Det er gratis og uforpligtende. Vi skaber overblikket for dig, så du kan vælge den helt rigtige klinik.